Beige/zandkleurig vestje?

[b]Hoi! Ik heb een simpele cardigan van de H&M, zandkleurig een soort beige, welke kleuren passen daar leuk bij? Ik heb echt geen idee, iemand tips?
xx

http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=6712690

Het is zo’n vestje.[/b]

Wit shirtje of witte blouse er onder :grinning:. Heb hem ook.

Ja zat ik ook al aan te denken maar ik heb echt niets wits in m’n kast…

hmm, donker bruin en cremé kleuren (gebroken wit etc.) of gewoon wit en zwart kan er altijd bij!
maar je kan er ook leuke pastel of hoe schrijf je dat? kleurtjes bij, zoals beetje oudroze, dat mooie lichtere blauw etc.
een donkerblauw shirtje zal er ook mooi bij staan, niet dat felle blauw maar misschien weetjewel wat ik bedoel?

Zwart kan daar heel goed bij. Wit ook. Grijs. Blauw (jeans). Paars en bordeauxrood. Donkerbruin. Dat zijn de kleuren waar ik het mee zou combineren.
Misschien ook wel pasteltinten, maar ik denk dat het wat bleekjes wordt daarmee, je kan het beter met een wat sterkere kleur combineren. Maar het hangt er maar net vanaf wat jij mooi vindt en wat jouw staat.

hier past echt bijna alles bij!

zacht roze.

Ja dat zal mooi staan denk ik, wat voor kleur broek? Gewoon spijkerbroek, kan wel toch?

uupppp

Ik heb ook zo’n vestje, ik weet niet of het precies dezelfde kleur is, maar okee.
Ik heb hem nu ook toevallig aan =P
Ik heb er nu een rood basic shirtje onder op een zwarte rok.
Maar ik draag er eigenlijk best veel bij…
ik heb ook een soort koraal/roze hemdje dat ik er een paar keer onder aan heb gehad, en een zwart hemdje met kleine wit/beige bloemetjes erop.
En ik draag er vooral spijker onder, maar dus ook zwart, ook wel eens bruin.
Eigenlijk past hij bij echt heel veel dingen.

ach spijkerbroek staat bijna overal bij ^^ maar ik denk dat een zwarte (spijker) broek leuker staat dan een blauwe…

Ik had toevallig nog een foto staan van wat ik laatst aanhad met dat vestje, dus ik dacht ‘ik post hem maar even’ ;p

http://img682.imageshack.us/img682/6374/img1507r.jpg

witte skinny, lichtroze shirtje ofzo.
beetje van die leuke lieve lentekleuren.
je kunt er ook gewoon een lief licht rokje/jurkje onderdoen.
vraag me af wat hier niet mee kan…

is die nog te koop? :slightly_smiling_face:

Ik heb hem al een jaar eigenlijk, dus precies dezelfde als de foto die ik postte hebben ze niet meer.
Ik zit ff op de site van de H&M te kijken, en ze hebben dat kleurtje dus helemaal niet meer, maar een soortgelijk vestje kan je denk ik wel in meer winkels vinden.

Ik zou er een shirtje met bloemenprint onder doen+jeans+hakken.

Hmm ik vind wit juist vréselijk saai hierbij.
Ik heb m ook omdat íe matcht met mn Sand Uggs,
maar vind 'm leuk met oranje-geel, en sowieso met leuke kleurtjes!

Met veeeeel haha, XXX

Ik denk ook bloemenprint, maar die kleur roze kan er ook mooi bij. Wit zal zeker een beetje saai worden ja ;p Behalve als je een leuk blouseje met kant hebt bijvoorbeeld.

Alles.