Beige Veterschoen

Hallo medegirlsceners! Gisteren had ik deze schoenen gekocht. Ik was het al een tijdje van plan om het te kopen dus heb ik het nu eindelijk gekocht, omdat ik ze leuk vind :grinning:. Ik heb nu alleen geen idee met wat voor soort kleding ik het moet combineren en met welke kleuren etc. Dus mijn vraag is, met wat ik kan ik het combineren? Elk suggestie is welkom en alvast bedankt voor je hulp! (afbeeldingen/linkjes zijn welkom :slightly_smiling_face: )

Liefs xxx

http://i397.photobucket.com/albums/pp58/Busra028/DSC013181.jpg

Skinny jeans, wit boesje, bruin riempje, accessoires.
Of: panty, wit jurkje, misschien bruin riempje, en ook accessoires! :slightly_smiling_face:

He, leuke schoenen! Van waar heb je hen? Ik zoek ze al namelijk een tijdje. (:

Hee dankjwel!, ik heb ze bij de Scapino weg :slightly_smiling_face:

Ok, ik zal er eens naar toe gaan. Dankje :slightly_smiling_face:.

panty, bloemetjes jurkje (of topje met een basic zwart rokje) en dan een blazertje (:

upje

Die zijn leeeuk! :grinning:

^ dankjewel :relieved: &upje

waar zijn de creatieve mensen :grinning:?

whaha, ja idd!

Schattige kleurtjes, zoals pastelroze, crèmewit etc.

een donkere skinnyjeans en een topje in een lichte kleur?
een shortje met panty en een leuk topje.
een bloemetjesjurkje. (:

wijde blouse, rokje en lange ketting?

bedankt voor de ideetjes! maar meer ideeën zijn welkom :grinning:!

up

Ik combineer mijn brogues eigenlijk met alles, maar die zijn zwart, dus dat is wat makkelijker. Ik zou niet te veel donkere kleuren dragen, dus vooral lente kleuren. En als pasteltinten je niet staan kun je voor bloemenprints of een blouse of iets met kant gaan. Draag er niet té donkere panty’s bij. Eigenlijk is het heel makkelijk om deze schoenen te combineren, dus duik eens je kast in en zoek wat leuks uit!

up!

Hmm, ik denk dat deze schoenen bij de meeste kleren wel staan.
Alleen niet bij een dikke trui of een vest ofzo…

Mijn vriendin heeft ze in het zwart. Ik vind ze persoonlijk het beste bij een legging staan, of panty want het zijn toch nette schoenen.