beige shorts

hoe kan ik deze shorts het best combineren?

http://i40.tinypic.com/o5p4qt.jpg

EDIT: en dan bedoel ik als het niet warm is. of beter laten liggen tot de warmere dagen?

met alles :slightly_smiling_face:

wit bloesje en leuke bruine sandaaltjes en gouden sieraden :roll_eyes:

Sorry, niet lullig bedoeld, maar serieus! Wat heeft iederen ineens problemen met dingen combineren die met alles te combineren te zijn? Aandachtstekort ofzo?

Niet persoonlijk bedoeld.

ok,
maar;
witte leggings kunnen niet,
huidskleur panty’s zijn nog te zomers,
bruine leggings staan ook niet echt,
dan moet je er bovendien ook weer een bruin shirtje boven doen, die ik niet heb.
dan blijft er niet heel veel over?
ik was gewoon benieuwd naar hoe jullie het zouden combineren…

Ik heb die ook! Hij is serieus met alles te combineren, in de zomer en in de winter.
Hemdjes, t-shirtjes, leggings, zonder legging, laarzen etc etc?
In de winter draag ik een shirt + blazer met die shorts + legging en enkellaarzen. (Zwart/beige kleuren)
In de zomer draag ik hem met hemdjes en sandalen
En ik heb deze ook in het zwart, dus ik draag hem soms onder een jurk als ‘bescherming’ haha. En met een tuniekje is die ook erg leuk :wink:

Ik zou hem alleen in de zomer dragen, met een mooie top die een beetje chique is. En dat dan in creme, gebroken wit of een bruintint. Sandaaltjes in een bruintint of gebroken wit en gouden sieraden.

waarom raadt iedereen het toch aan met ongeveer dezelfde kleuren te combineren? dan wordt het zo beige! Doe hier gewoon lekker felle dingen op aan, en als je daar niet van houdt donkerblauw of zwart ofzo.

military groene blouse?
heel leuk als je hem een beetje erin doet,
Met mooie bruine slippers met wel een beetje opvallende steen/versiering ofzo,

Ik heb zelf ook zo’n soort broekje, en ik heb naar walibi dit aan gedaan:
(ik ben de rechtse)

http://i34.tinypic.com/2uts0g7.jpg

een vriendin van mij had dezelfde broek. zij zat naast een andere vriendin van mij en ik zat in de bus naar walibi een stoel voor haar, en ineens zei ze: ‘Heb je nou dezelfde broek als mij aan?’ :grinning_face_with_smiling_eyes:

maar ik heb dus gewoon dat donkere shirt van de H&m aan, en zij een wit topje.

(Ik zag nog iemand in de V&D met datzelfde zwarte shirt, maar die was nogal dik, en het shirt was net een strak shirt. :nauseated_face:)

Ehm het is voor in de winter hè, dat maakt het wel wat moeilijker als in de zomer. (;

Sorry, maar ik vind leggings onder een kort broekje VRESELIJK. Vooral witte. Maar ik heb gewoon een hekel aan witte leggings. (Iemand had het over leggings toch?) En je zegt dat er geen bruine panty onder kan, maar je kan er toch gewoon een zwarte dunne panty onder doen? Bruine panty’s zijn meestal zowiezo lelijk. En dan met oversized blouse/shirt en blazer ja. En enkellaarsjes of hakken ofzo.

Met een panty en dan sandaaltjes/laarzen eronder. ik zou het gewoon simpel houden :slightly_smiling_face:

upjee