Beige/buin gestreepte panty

Ik weet nog niet echt of dit een miskoop is :stuck_out_tongue: vorige week heb ik dus deze gebreide panty bij h&m gekocht. Hij is bruin/beige gestreept en als ik hem aan heb is hij toch wel anders dan ik dacht… ik weet niet goed hoe ik hem leuk kan combineren.
Heeft iemand leuke ideeën?

http://img825.imageshack.us/img825/1223/panty.jpg

ik vind hem leuk! (:
heb zelf nooit panties aan omdat ik geen jurkjes/rokjes draag dus ben niet de perfecte persoon om dit te vragen maargoed
om toch te antwoorden: ik zou hem het leukst uit vinden zien met
zwarte hakken
een 5euro rokje in het zwart
een beige topje/truitje/blousje (kan misschien beter een iets losser model zijn, voor de variatie)
misschien een zwart vestje wat je open laat hangen (: (ligt eraan wat voor truitje je aandoet ;P)
en dan wat sieraden in het beige/zwart (:

vind het wel een leuke panty trouwens!

ik vind um niet zo leuk ;$
kheb ook geen idee hoe je hem zou moeten dragen…
upje

ik vind hem leuk!
ik zou hem in ieder geval met iets zwarts dragen, dus een jurkje of rokje en met een rokje dan een blousje erbij met riempje ofzo (:? en dan zwarte enkellaarsjes!

ik vind m leuk! En ik wou reageren, maar ik dacht dus precies hetzelfde als litte_lover zei, dus dat :slightly_smiling_face:

Bedankt voor jullie tips! Helaas is de panty in het echt toch nog een stuk lichter dan op de foto, maar ik heb wel nog even 2 outfits gemaakt met jullie tips die misschien leuk zijn.
Ik zal eens in mn kast neuzen, het 5 euro rokje heb ik en een beige truitje heb ik ook nog =).

http://img580.imageshack.us/img580/2129/combosi.jpg

Misschien nog meer ideeën? :slightly_smiling_face:

ik heb hem ook, en ik weet echt niet wat ik er mee aan moet :frowning_face:
dus ik lees even mee :slightly_smiling_face:

Ja ik was er over aan het denken om een 5 euro rokje maar dan in het bruin te kopen, dat staat misschien ook wel leuk.
Maar heb jij ook dat de panty veel lichter is als je hem aan hebt dan op deze foto`s? Bij mij tenminste wel, en dat maakt hem zo lastig :S ik dacht toen ik hem kocht dat hij veel donkerder zou zijn!

Linker combinatie vind ik leuk, rechts niet.

ja klopt, in het echt is ie een beetje roze-achtig ofzo …
ik zat ook al te denken aan een bruin rokje ja, en dan een soort beige trui als hier boven ergens :slightly_smiling_face:
we komen er wel !