beige broek combineren

Hoe kan ik deze broek het beste combineren?hij is boven een beetje wijder en hij loopt dan wat strakker naar beneden. en wat voorn schoenen zou ik er bij aan doen? xx

http://shop.hm.com/media/products/715/DL715_68440_18140_99_9999.jpg

ik vind de broek er een beetje zomers uitzien! als hij niet van “dikke stof” is zal ik hem denk ik nu niet meer aan doen en wachten tot het wat warmer word.
ik zal er dan een wit hempje/tshirtje boven dragen. een heeeel licht geel shirtje/hempje kan ook. een bruine riem en bruine pumps/schoentjes. ik zal er zeker geen sneakers ofzo onder dragen. en de rest dan opfleuren met bruine/gouden sieraden.

x

Tanktop, zwarte cardigan, zwarte hoge pumps, houten oorbellen / armbanden

witte h&m schoentjes (die soort van bootschoentjes)
broekspijpen oprollen
Wit lang shirt
cardigan
dun tailleriempje
en dan misschien nog een mooie shawl erbij
sorry als je al die dingen niet hebt, maar zo zie ik het gewoon voor me xd zie het anders maar als een up

een zwarte top,
witte cardigan.
en daarom heen een zwart riempje
met allstars

geloof dat dat wel mooi is :grinning:

Met nautische kleuren past dat best leuk.
Bijv:
Een blauw shirtje met een wit vestje ofzoiets.

-

upje, ik heb ook zo een soort broek =)

Shirt met streepjes zwart-wit/donkerblauw-wit
Blazertje erop (of zonder)
Broek
Pumps/Enkellaarsjes

Wit shirtje met donkerbruine riem erbij
Donker bruine schoenen ofso?

in ieder geval lijkt mij wit en donkerbruin er erg mooi bij

Leuke ideeën. Waar is die broek van?

Upje =)

http://forum.girlscene.nl…inny/list_messages/178101

(:

een meisje had een zwart shirt in dr broek met een riem eromheen en dan een korte gebreide trui erover en vans dat zag er wel leuk uit

ik heb die broek ook, ik heb daar meestal een strepless topje (zwart) op met een zwart vestje erop, en een kort laarsje (zwart) met een sleehak & verder wat combineren met een leuke ketting en oorbellen enzo, k zou wel goud doen dan. x

Met alles.
Zwart, donker blauw, wit.

ik heb zelf ook zo’n broek
en je kan het met veel combineren
bijvoorbeeld blauwe schoenen (vans) met een zelfde kleur blauw shirt
of met zwarte schoenen en een spijkerjasje met een zwart shirtje … ( zoals mijn ava ) :wink:
xx