Behangpapier kopen

Hallo
Ik ben er aan toe om eens mijn muren een andere kleur te geven (nu zijn ze fel geel, ieuw).
Omdat er nu behang aan hangt kan ik niet schilderen.
Weet iemand waar je goedkoop behangpapier kan kopen. (In België)

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Ik weet dat ze bij de action goedkoop behang hebben. Weet alleen niet of die ook in België zit haha.

Je kunt gewoon over behang heen verfen toch? Is in mijn kamer wel gebeurd. Tenzij je een behangetje met reliëf hebt.

Je kan inderdaad wel gewoon over je behang heen plakken, is bij mij ook gebeurd en zie je niks meer van.

Niet over alle behang kan je heen schilderen of een nieuw behangetje overheen plakken, soms wordt het dan namelijk te zwaar en kan het naar beneden komen.

Als ik jouw was zou ik ‘‘Rauhfaser’’ kopen, dit is een heel goedkoop soort behang te halen bij de bouwmarkt. Dit behang is een beetje grauw, daarna moet je er dus overheen verven (tenzij je dat grauwige mooi vindt). Het fijne van dit behang is dat je er meerdere keren overheen kunt schilderen, dus als je het kleurtje op je muren zat bent, hoef je niet gelijk opnieuw te gaan behangen (dat is nog best een rotklus namelijk), maar kun je gewoon verf kopen en beginnen met schilderen.

Succes!

Dankjewel voor de reacties.
Mijn behang heeft inderdaad wat reliëf waardoor overschilderen geen optie is.
Ik zal zeker eens kijken naar dat overschilderbaar behang!
Bedankt!!