Behandeling zweten

Hee meiden, ik heb een vraag:
Ik heb al mijn hele leven lang (of iig zolang ik me kan herinneren) last van zweethanden en voeten. En dan bedoel ik dus écht last, op een warme dag kun je de druppeltjes op mn handen en voeten gewoon zien. Ik krijg vaak blaren op m’n voeten omdat m’n sokken helemaal doorweekt zijn en ik vind het altijd erg moeilijk om iemand een hand te geven.
Ik dacht altijd dat er vrij weinig aan te doen was, ik heb cremes, deo’s noem maar op gebruikt en toen ik kleiner was heb ik 1x bij de dokter wat gekregen maar toen was ik eigenlijk te jong om het goed te gebruiken + eigenlijk deed het niet veel.
Als voorbeeldje: Odorex, het bekende product doet me eigenlijk helemaal niets onder m’n oksels.

Nu heeft m’n vriend me toch overtuigd om het nog 1x te proberen te behandelen. Maar weet iemand wat hier ong. het stappenplan in is? Heeft iemand ook ervaring met botox inspuiten en wat vond je hier van? Hielp het echt, had het nadelen?

edit: Ik weet dat ik natuurlijk gewoon sowieso dit aan de dokter moet vragen maar ik zou het fijn vinden om al wat ervaringen van tevoren te hebben.

Wow, lastig! Ik weet er niets van. Succes!