begravenis kleding

hee,
gisteren is mijn oma overleden, en daarvan heb ik woensdag de begravenis.
ik weet niet wat ik aan moet, ik heb niks voor een begravenis in de kast hangen.
en op internet bestellen, krijg ik het vaak pas over een week binnen.
en hier heb je niet echt veel winkels, alleen de h&m(gewoon standaard zonder divided etc.) only, lynn en dat was het wel.
weet iemand waar ik begravenis kleding kan halen, gewoon een jurkje ofzo. niet te duur het liefst.
xx

Heb je niet zelf nog een mooie, nette jurk in je kast hangen?

nee, alleen van die doordeweekse jurkjes.

misschien kun je wat lenen van een vriendin, en anders gewoon in de winkel kopen van h&m etc?
ikzelf heb hier nog wel een jurkje hangen maar die had ik een 4 jaar geleden ofzo aan, hij is grijs met zwart achtige bloemen.
naja succes met je zoektocht en veel sterkte :wink:

gecondoleerd. Kun je niet naar een grotere stad misschien? Je hoeft niet perse een jurkje aan. Je kan ook een zwarte broek met een blazer aan doen?

dankjullie! lenen van een vriendin lukt denk ik niet, ze hebben allemaal een andere maat dan mij of echt helemaal niet mijn stijl.
naar een grotere stad, weet ik niet. want mijn moeder heeft nergens zin in, ik ook eigenlijk niet.

zijn er geen webshops waarbij je het de volgende dag in huis hebt?

Kan je moeder je niet helpen? Misschien wil ze wel met je naar de stad met meer winkels.

Als je op wehkamp besteld heb je het dacht ik de volgende dag in huis.

Gecondoleerd! Als je op wehkamp besteld heb je het de volgende dag.

Gecondoleerd en heel veel sterkte! Bij de H&M heb je op de site een mooi begrafenis-jurkje (vind ik). Kan hem alleen nu niet vinden op de site. Hij is er in het oudroze met zwarte accenten (en een zwart lintje in je taille), en in het zwart met witte accenten. Ik vind hem echt heel erg mooi!

oh dat is wel jammer dat ze allemaal een andere maat hebben etc.
ik heb echt geeen idee dan ):

bij de h&m heb je voor 20 euro al een simpel zwart jurkje

bij ons heeft de h&m echt heel weinig, maar ik zal maandag wel even kijken
thanks!

Gecondoleerd.
Je kan ook iets van een simpel zwart rokje/nette broek + een blazertje?

Gecondoleerd. En ik zou me er niet te veel druk om maken, gewoon een zwart jurkje met panty ofzo is gewoon goed.

Gecondoleerd. Ik zag laatst bij de zeeman allemaal zwarte jurkjes voor een tientje. veel sterkte en succes!

bedankt voor de lieve reacties! ik ga maandag even naar de stad, ik koop denk ik een zwart jurkje met een vestje of bolero ofzo er overheen.
xxx!

Gecondoleerd.

Gecondoleerd + Zo’n soort jurk als van die jurken die Claire altijd aanheeft @ gooische vrouwen

Gecondoleerd!
Ik zou inderdaad bij Wehkamp wat bestellen.