Begrafenis..

Het is morgen de begrafenis van m’n opa en ik weet echt niet wat ik aan moet…
natuurlijk weet ik ook wel dat ik er niet moet aankomen in felle kleuren ofzo maar ik heb echt verder geen idee ;s , kan iemand van jullie me wat helpen?

xx

ik neem dan zelf altijd iets donkers.
zwart, grijs, donkerblauw, of gewoon donker bruin.\met zwarte legging, of grijze broek, of zwarte broek, kan allemaal.
met nette laarzen/ballerina’s.

Ik zou gewoon wat nette kleren aandoen in een sobere kleur, dus zwart/grijs/donkerblauw.

Gecondoleerd.
Ik droeg toen gewoon een donkere broek en shirtje…gewoon iets waarin ik me toen op mijn gemak voelde

Heb je niet een bepaald kledingstuk dat je opa erg mooi vond? Dan zou ik dat aandoen
zoniet, dan zoals de rest zegt, iets nets, riching donker

Was er iets van jouw kleding wat je opa helemaal geweldig vond?
Als mijn oma sterft, zou ik weten wat ik aan zou doen. Er is nl 1 jurkje dat ik heb dat haar zo enorm erg aan haar zus doet denken, die had ooit ongeveer hetzelfde ding. (mijn oma is al zo’n 2 jaar bezig met steeds verder aftakelen, vandaar)

Gecondoleerd en sterkte er nog mee…

@Miiamore ow dankje & jij ook heeel veel sterkte! hopelijk komt het toch nog goed met je oma!

Gecondoleerd.

Op de begravenis van mijn ene opa had ik een zwart pak aan met daaronder een paars topje van satijn met kant. Toen was ik trouwens overdressed. Bij mijn andere opa had ik een donkere spijkerskinny aan met een zwart t-shirt met print en een zwarte blazer + zwarte ballerina’s.

.

Is een kleedje (met legging/ pantys) eronder geschikt? Ik zou dan wel voor een donkergekleurd kleedje gaan …

Dankje :slightly_smiling_face: Gaat niet gebeuren denk ik, ze ligt inmiddels weer 2 weken in het ziekenhuis en heeft nog van tig andere dingen last :frowning_face:

Ik hoop dat het een mooie begrafenis wordt :slightly_smiling_face:

Ja kan prima :slightly_smiling_face:
Ik zou ook gewoon iets aandoen waarin jij je fijn voelt, dat is toch ook belangrijk.

Ja hoor.

Ik ben naar de begrafenis geweest van mijn opa in een spijkerbroek met een blauw t-shirtje, omdat hij niet wilde dat iedereen zo somber ging doen op zijn begrafenis.

Ik zou gewoon geen felle kleuren aandoen, weinig accessoires, geen decolleté/kort rokje of jurkje.

gecondoleerd!

ik zou als ik jou was een mooi zwart net jurkje aan doen (niet te kort) met een panty en zwarte ballerina’s of nette laarzen. of gewoon een zwarte broek met een mooi topje. maar in ieder geval iets nets en iets donkers

gecondoleerd, ik zou gewoon wat iedereen zegt iets donkers aan doen.

af gecondoleerd, ik zou een nette blazer aandoen met een zwarte broek, gewoon heel netjes en donker.

euhm, ik droeg op mn opa’s crematie een paarse v-hals trui met een oranje topje eronder. :’).
(kleurencombinatie van niks, omg. maar toen was ik 13)
maar een nicht van mn moeder had zelf een lila poncho aan en allemaal gekleurde clipjes in haar haar…
het maakt volgensmij niet echt veel uit wat je aantrekt.
speel anders gewoon op veilig en ga voor donker. maar niet all-black. dat vind ik wat té. ;p

Gecondoleerd
@ Sunburst, het maakt wel degelijk uit wat je aan hebt. En al die kleuren vind ik echt belachelijk. Je loopt gewoon voor lul, het ziet er niet uit, en het is respectloos naar mijn mening.

Ik zou gewoon zwart gaan; zwarte jeans, zwarte top, mooie blouse of blazer. Maar wel een beetje jezelf blijven. n.n