Begluurd via paskamer hokje

Een tijdje geleden, In de H&M Divided.
Ging ik in de kleed kamer kleren passen
Stond in mijn BH & broek!
En ineens zie ik een man door dat gaatje waar je de deur mee open kan trekken heen kijken!! :open_mouth:
Schrok me dood! & schreeuwde het uit!! De man was m natuurlijk snel gepeerd… O.o
Pas nu niks meer in winkels… Te bang dat het nog een x gebeurd.

Heeft iemand van jullie dit misschien ook een x meegemaakt?
Voel me er best wel kut over :\

Ehm, haha zo erg is het toch niet.
Tis vast 1 keertje gebeurd, gebeurd vast niet zeker :wink:
Het was gewoon een vage man

Ieell, dat is echt goor! Wie doet dat nou zo opvallend! :s, Alsof je wordt aangerand door zijn blikken!

foutje

xD omg… wat een loser. Ah geeft toch niet joh! Dit gebeurt je vast niet nog een keer.

Ik had net alsof gedaan dat ik m niet zag, en dan opeens de deur opengetrokken: JA IK ZAG JE WEL! :'3

Bah. (het is divided).

Ik voel me nooit zo op m’n gemak in pashokjes.

hahaha dat is geniaal, alleen zou ik daar nooit op gekomen zijn :grin:

haha, ik zie het al helemaal voor me! :grin:

Iel! Kei vies, oude man nog?!
Ik heb dit soort dingen niet meegemaakt (Gelukkig)xx

ik ben echt aaaltijd bang dat dat gebeurd bij van die hokjes waarbij het gordijn niet goed dicht kan. :pensive:

En ohja, ik zat in zo’n winkel is dat pashokje te passen,
hangt daar naast me zo’n bordje met ‘camerabewaking’ :crazy_face:

Ze moeten gewoon van die hokjes hebben met een slot hihi.

Nee nog best wel jong! ik schatte hem tussen de 30 & 40
O.o

Ik zou echt gaan GILLEN! XD

En zie het zo, in het zwembad had die je ook gezien… het is offcourse vatsig maar onzin om niks meer te passen?

Ja echt, een slot erop zou de geniale oplossing zijn.
Ik haat hokjes met gordijnen die niet helemaal dicht kunnen, en met deuren die te laag zijn ofzo. Iew.

Idd! Je kan altijd door zoown kiertje aan de zeikanten in de spiegel kijken, & dan zie je eigelijk nog best wel veel ._.

blègh.

ik haat pashokjes sowieso, vooral die van de new yorker, die zijn zo laag dat ik er helemaal boven uit kom :stuck_out_tongue: haha

echt eng. ik sta altijd met mijn rug naar de opening. ook bijvoorbeelt in het zwembad in padhokjes, Ik word echt gek van die irritante jongens die gewoon facking op bankjes gaan staan om in je hokje te kunnen kijken, ik doe ook altijd heel moeilijk met aankleden haha. offtopic