Omdat ik het waard ben
Nee grapje. Ik heb sinds kort (heel heel heel kort) een Nikon D3200 met kitlens (18-55mm zoomlens). Op het moment ben ik vooral bezig met kloten met de camera en totaal niet met bewerken (ik heb ook geen verstand van Photoshop.) Probeer nu dus vooral de foto zo mooi mogelijk uit te laten komen met de camera en niet allerlei effecten eroverheen te gooien achteraf, hoewel ik er zeker het nut van inzie. (Op het moment gebruik ik Pixlr om er wat standaard effectjes overheen te zetten, maar goed.)
Donc. Het is echt alleen nog maar stillevende shit, want ik heb nog niemand gevonden die vrijwillig model wil zijn (hoewel ik het fotograferen van objecten al vrij saai begin te vinden, ik heb zo ondertussen al heel mijn kamer op de foto gezet. Ga dus snel maar op zoek naar modellen. Mijn vriend valt af, hij wilde niet. Mocht zijn schoonheid niet vastleggen, haha.)
Geef vooral comments en tips en tricks and all that jazz.
PS Ik heb ook een La Sardina en een Fisheye Lomography camera. Laat ik een aantal van die foto’s er ook maar bij zetten, omdat het kan. ^^
- Books
- Mandarins
- Watch
- Ray-Ban