Beginnersfotografie van duCOQUELICOT

Omdat ik het waard ben

Nee grapje. Ik heb sinds kort (heel heel heel kort) een Nikon D3200 met kitlens (18-55mm zoomlens). Op het moment ben ik vooral bezig met kloten met de camera en totaal niet met bewerken (ik heb ook geen verstand van Photoshop.) Probeer nu dus vooral de foto zo mooi mogelijk uit te laten komen met de camera en niet allerlei effecten eroverheen te gooien achteraf, hoewel ik er zeker het nut van inzie. (Op het moment gebruik ik Pixlr om er wat standaard effectjes overheen te zetten, maar goed.)

Donc. Het is echt alleen nog maar stillevende shit, want ik heb nog niemand gevonden die vrijwillig model wil zijn (hoewel ik het fotograferen van objecten al vrij saai begin te vinden, ik heb zo ondertussen al heel mijn kamer op de foto gezet. Ga dus snel maar op zoek naar modellen. Mijn vriend valt af, hij wilde niet. Mocht zijn schoonheid niet vastleggen, haha.)

Geef vooral comments en tips en tricks and all that jazz.

PS Ik heb ook een La Sardina en een Fisheye Lomography camera. Laat ik een aantal van die foto’s er ook maar bij zetten, omdat het kan. ^^

1. Books

1. Mandarins

1. Watch

1. Ray-Ban

PS Jej ik ben me ervan bewust dat die onderste net niet helemaal lekker afgesneden is aan de onderkant. Toch vind ik 'm wel leuk :3

La Sardina - Berlijn

http://assets1.lomography.com/576/386/17/cbf87ef20b17c9602d4a3b16f6ceb74d05d724.jpg?auth=83795eb47ff6dc8f7f325509cc23a9e7a457938e

http://assets1.lomography.com/576/386/f5/a1ce4322bd1ab0260347b212d1c4ff27f33230.jpg?auth=a3216d69a5b3f6faf3c2ced2ffdb2244f7e72f40

http://assets1.lomography.com/576/386/9c/e4aea9de02fb77dc36e0c1dbf69b482c66a560.jpg?auth=2c827c2a7d1c05a379766feb69b5a280b6570d10

http://assets4.lomography.com/576/386/ed/ce8e41bf2ba78b6520cfe8821019d98a64954f.jpg?auth=6cbc71868fab75e87c5a5c0e2d95091d92436a6d

Misschien is het een idee voor je om de straat op te gaan en daar mensen te fotograferen?