Beginners fotografie

~~~~~~~~~~~~~~~~[center]Eerlijk zeggen, wat vinden jullie ervan,
en dan bedoel ik echt eerlijk!! Dus als je het flut vind dan zeg je “IK VIND HET FLUT!”
:slightly_smiling_face:

upje voor mezelf.

anyone??

ik vind die blaadjes en die roos echt gaaf en de rest niet zo :slightly_smiling_face: en dat oog vind ik op de een of andere manier best eng $:

IK VIND HET FLUT Hahah, nee hoor. Nou ik vind de laatste drie wel wat hebben, maar zoals je zelf al zegt beginners fotografie. :slightly_smiling_face: niet dat ik het nou zoveel beter kan, maar ik fotografeer ook niet echt
Ga er mee door zou ik zeggen want zo te zien ben je al hard op zoek naar orginele onderwerpen :slightly_smiling_face:

Okee, thanks,
dat is tenminste eerlijk!

Thanks,
nou moet ik toegeven, ik heb een beetje een slechte camera,
al deze foto’s zijn gemaakt met mijn camera op mijn mobiel (LG SECRET) en ze zijn onbewerkt! :stuck_out_tongue:
dus ik ga misschien een spiegelreflex kopen!

eigenlijk eerlijk gezegd vind ik ze best wel mooi :slightly_smiling_face:

ik vind dat je, als je het heel leuk vind om te doen, alleen nog maar beter wordt.

Jij vind dat ik beter wordt (als ik dit heel leuk vind om te doen?)

:stuck_out_tongue: Sorry dat vond ik een grappige formulering.

En thanks, dat je mijn foto’s mooi vind, @ dat meisje met die reactie boven deze reactie boven deze reactie :s ofzo!

ik denk dat je nog veel moet leren.
& ook bewerken bij sommige.

Jaa klopt, heb nu nog niets bewerkt! ;dp
Maar dat ga ik zeker doen, in de toekoms.t

Ik heb foto 5 en 8 even voor het plezier bewerkt, en die zien er echt zó veel leuker uit met bewerking. Dus als je je foto’s zou bewerken, spreken ze veel meer aan.

Hee wat leuk! Wil je de foto’s posten, niet dat ik ze g gebruiken maar ik ben benieuwd.
Ik ben namelijk nog niet zo goed in bewerken en zo!
Ben benieuwd

om te beginnen ik vind het geen ‘flut’
en je doet het leuk!

foto1. ik vind die alstar best leuk met dat lint… het heeft iets chique’s alleen ik kan geen alstar meer zien op GC! maar de foto is wel leuk!

foto 2. ik ken de naam niet van die bloemen maar deze foto vind ik dus wel een beetje fluttig :[

foto3. ik vind de donut prachtig ! meer kan ik er niet over zeggen !! :]

foto4. het oog is leuk. de uitgelopen maskara geeft wat meer inhoud aan de foto.

foto5. de foto is opzich leuk. alleen het is storend dat er iets op je hand staat geschreven.

foto6. leuk leuk leuk !

foto7. Errug mooi. het heeft iets romantisch.

foto8. knip de datum eraf en hij is net zo leuk als de donut ! :]

ga zo door !

1,6 en 7 vind ik mooi, de rest niet zo
normaal gezien vind ik bloemenfoto’s afgezaagd, maar die van jou zijn heel mooi :relieved:

Die foto met die roos, heb je dat niet gewoon getrokken van een schilderij ?

hee, dankjee!!!
ja dat zijn blauwe druifjes! :stuck_out_tongue: beetje standaard vanwege dat bloemidee!
heel erg bedankt!!
kus

Nee ik weet niet wat getrokken van een schilderij is, maar ik heb hem 100 procent zelf gemaakt, klinkt raar want hij is best mooi gelukt (al zeg ik het zelf) alleen ik vind het jammer dat ie niet zo scherp is en een beetje geel uitgeslagen…

haha getrokken van een schilderij, daar bedoelt ze gewoon mee een foto gemaakt van een schilderij :slightly_smiling_face: