beginnende oogontsteking, help!!

omg, ik had vorige week oogontsteking aan de binnenhoek van mijn rechteroog… nu is dat over, maar nu heb ik een beginnende oogontsteking aan hetzelfde oog maar dan aan de buitenhoek!

toen ik wakker werd merkte ik dat het een beetje prikt en pijnlijk is… je ziet er nog helemaal niks van… maar heeft iemand tips om ervoor te zorgen dat het sneller overgaat, nu het nog niet te zien is?
want volgende week moet ik alweer naar school! Ö

ik had een x allebij m’n ogen ontstoken. ik ben er mee naar de huisartsenpost (hetwastoenweekend) geweest en kreeg er zalf voor. en je moet zo min mogelijk makeup opdoen als ze ontstoken zijn. het was binnen 3 dagen over! :grinning:

Succes!:wink:

hmm… dan ga ik zometeen ff langs de apotheek… hopelijk is het snel over! want ik werd van de week echt gek van de jeuk >_>

Schoonhouden met gekookt water en een wattenschijfje (wat natuurlijk wel weer is afgekoeld), en geen make up dragen, en anders eventueel langs de dokter.

geeen make-up op doen. niet in je ogen wrijven en vooral niet eerst in je ene oog en dan de andere, dan wordt het virus ook overgebracht naar je andere oog. gooi je make-up weg als je die hebt gebruikt met last aan je ogen! het is zonde maar doe toch maar anders kan je weer op nieuw beginnen met ontsteken.

en verder, succes. oogontsteking is kut, ben nu net van 6 maanden oogontsteking af