Beginnen met zoenen.

Haai.

Ik ben een meisje van 14 en ik scharrel al een paar weken met S.
Scharrelen als in de zin van 2 dates [zitten in het park, bij hem op schoot en praten…], Handjes vasthouden en knuffelen enzo. Dus nog niet gezoend.

Ik heb van een vriendin van me gehoord dat hij me echt heel leuk vind en ik vind hem ook heel leuk… Ik zou wel met hem willen zoenen en hij ook met mij heeft hij aan een paar vrienden van me verteld. Probleem is… Ik ben nog een groentje [Helaas??] en hij is volgens zijn vrienden best verlegen. Dus ik heb geen idee hoe ik nu zou moeten beginnen met zoenen…

HELP ME aub want ik wil echt ontgroend worden door hem…

I <3 him…

nou gewoon gaan met die banaan.

Verstand op nul, en gewoon doen! :slightly_smiling_face:

Uhm,

geef hem eerst een kus op zijn mond (bij het afscheid ofzo, of als je dicht bij hem zit) en dan een beetje je mond open doen
Als het goed is hoort hij het dan te begrijpen xD

Dankje…

Ik zal het volgende keer proberen :wink:

als het even stil is kan je hem gewoon recht in zijn ogen kijken en dan dichterbij gaan :slightly_smiling_face:

Misschien helpt het als je begint met kleine kusjes geven, eerst op zn wang, dichterbij zn mond, op zn mond kleine kusjes geven. En dan bijvoorbeeld een klein likje op zn lip (klinkt heel gek, als ik het zo vertel :stuck_out_tongue:). Enne tja… :grinning:

Succes! Vertel je hoe het is afgelopen?

Ja ik ben ook wel benieuwd, houdt ons op de hoogte he :slightly_smiling_face:

Haha ik zal het proberen…
Maar het is wel wat kut dat hij 7 km verderop woont, en hij pas half 6 thuis is na school enzo. En ik 7 uur thuis moet zijn omdat het daarna donker is ofzo als ik daarheen fiets.
Dus ik kan hem bijna alleen in het weekend zien :frowning_face:
Zaterdag zie ik hem waarschijnlijk weer… Dan zijn mijn ouders niet thuis dus dan ga ik ongeveer 2 uur naar huis ofzo… of later… (A)
Dus ik hoop dat hij volgende week niet naar zijn vorige woonplaats gaat…

Als hij dan wel bij ons is dan zal ik jullie het zondagavond ofzo vertellen…

Spreek nog een keer met hem af. Als je op zijn schoot zit kijk je hem lang aan, dan even naar z’n lippen en weer terug in z’n ogen. Ga steeds dichter naar hem toe en dan is het hét moment! Ik weet zeker dat hij dan ook wil.
Hou ons op de hoogte en succes ermee, gewoon gaan met die banaan! =)

wat ik doe is dit:

• hem lang aankijken
  • je lippen iets vochtig maken
  • spuug wegslikken
  • met mijn duim over zijn lippen gaan
  • friemelen in zijn haar, ook onder het zoenen
  • en dan komt het vanzelf, tenminste bij mij…

en geniet van het moment!

Wel , kijk 'm gewoon even in de ogen en zwijg ( wel op een goed moment). Een jongen reageert meestal door dichterbij te komen, kom dan ook wat dichter en de rest gebeurt vanzelf! Maar voor je dit van plan bent, hou hier rekening mee :

*Zorg ervoor dat je adem fris is ( ff muntje pakke fzo)

• slik voor je begint ( geen spuug-overload)
  • pas je aan aan zijn tempo en doe 't niet te snel en niet te traag

jaa genieten !

haha dat doe ik ook altijd. Maar dat doe ik automatisch, niet om te laten weten dat ik wil kussen. Al is dat wel een hele duidelijke hint, dus dat kun je best doen!

eerst met jou voorhoofd tegen zijn voorhoofd
dan jullie neusjes
en dan voorzichtig naar rechts met je neus en geef een kus (:
en dan kan je zien wat je verder doet

Een kus geven? Gewoon een kus op z’n mond, dan komt het vanzelf wel!

Ik heb mijn vriend ook als eerste gezoend, maar toen zaten we op de bank tv te kijken en ging hij naar buiten om te roken. Toen heb ik z’n hand vastgehouden en hem subtiel teruggetrokken en hem toen een kus gegeven, wat uitliep op zoenen!

its all in the eyesss!!!

je kan het bij afscheid doen, of als jullie aant stoeien zijn, kijk hem in de ogen zodra jullie gezichten dichtbij elkaar zijn!
wat ook helpt is lief/ verlegen lachen terwijl je hem aankijkt of subtiel je lippe natmake

Update

Ik zag hem dus vanmiddag/vanavond. Maar onze hele vriendengroep was erbij dus om dan de eerste keer te zoenen… niet echt romantisch :blush:
Maar als ik een keer alleen met hem ben zal ik jullie tips zeker gebruiken :blush:
Dankjee <3