Beginnen met Volleybal.

Hoi,
Ik heb toen ik jonger was gevolleybald. Ik ben daar mee gestopt omdat ik het geen fijne vereniging vind en ik vond het een verschrikkelijk team. Ik ben dus in groep 8 gestopt en ik zit nu in de 2e. Ik wil weer gaan volleyballen. Toen ik eraf ging had ik niets gezegd tegen me team, hun kregen ineens te horen dat ik was gestopt. Ik moet dus naar een ander dorp als ik bij een andere vereniging wil, zou ik dit doen?
Ik ben namelijk echt bang voor haters.
Liefs,

Je zou op zich gewoon weer een keer mee kunnen gaan trainen, kijken hoe het team je ontvangt en hoe het gaat. Als je dan toch merkt dat het team niet zo leuk tegen je doet kun je altijd nog overwegen om ook een keer bij een andere vereniging te gaan kijken.

Ik ga sowieso naar een andere vereniging, maar ik ben bang dat bij bijv. wedstrijden mensen echt op me neer gaan kijken.

Maar wat is dan precies het probleem? Bij een andere vereniging kent niemand je dus waarom zouden ze je dan gaan haten? Of bedoel je dat je bang bent dat de mensen van je oude team raar reageren als je nu bij een andere vereniging gaat? Als het laatste het geval is, dan zou ik me daar echt niks van aantrekken. Jij sport omdat je het leuk vindt en je sport voor jezelf, daar hebben anderen niks mee te maken.

Dat 2e. Ik bedoel, met wedstrijden enz. Oke, ik kom waarschijnlijk heel bang over, maar ik weet hoe ze over me denken.

Wat maakt het uit dat ze over je denken op een bepaalde manier?
Je geeft zelf aan in de beginpost dat je het een verschrikkelijk team vond, dus je denkt eigenlijk op de zelfde negatieve manier over hun als hun over jou. Maar eerlijk is eerlijk. Er zitten een aantal jaar tussen en de kans is best klein dat ze je nog herinneren en dat ze lullig tegen je gaan doen.

Gewoon die meiden lekker laten denken. En zelf onthouden dat als je een nieuw leuk team zit, dat je daar boven staat en het nu dan wel leuk hebt.
Ze moeten het niet waard zijn, om je te weerhouden van leuke dingen te doen. Waaronder dus voor jouw volleyball

ik zou het sws doen, volleybal is super leuk, en laat die meiden lekker een mening hebben over je, heb jij toch ook? :slightly_smiling_face: haterz gonna hate ! :upside_down_face: