Beginnen met tongen

Dit klinkt best raar… :3

Maar ik was dus laatst bij mn vriend, en wer waren gewoon aan het kussen zegmaar en ik wilde overgaan op tongen maar besefte me ineens dat ik niet wist hoe.
Mn mond verder open en aanstalte maken met mn tong hielp dus niet?
Hij ging gewoon verder met kussen :3

Ik probeerde t later nog eens maar ook niet.

En ik voel me nu echt een 12 jarige die nog nooit getongt heeft maar ik ben echt 3 jaar geleden ontgroent ofzo x’)

misschien ligt 't ook niet aan jou?

Hm, dat kan ook…
Maar je moet iemand toch duidelijk kunnen maken dat je wil tongen zonder meteen je tong zn mond in te proppen? :3

ligt inderdaad gewoon aan hem dan.
is hij wel ontgroend?
gewoon je tong in zn keel stoppen, dan snaptie het snel genoeg! ;p

Ja ik heb best vaak met m getongd maar dan begint hij dus altijd…

Aankomend weekend eens even over praten :3

oh haha dat wou je dus niet.
daaaan kan je gewoon proberen met je tong tegen zn lippen te gaan zeg maar,
of toch gewoon je tong zachtjes ‘naar binnen duwen’!
dit klinkt alleen heel dom. xd

haha shit, je reageert de hele tijd net sneller dan ik! :stuck_out_tongue:
maar inderdaad, anders vraag je het gewoon… succes iig! ;p

Ja ik heb niets beters te doen x’)

Ik waag eerst nog wel een iets duidelijkere poging, anders dan praat ik er wel over :3

Ja ik heb niets beters te doen x’)

Ik waag eerst nog wel een iets duidelijkere poging, anders dan praat ik er wel over :3

Of je probeert 't door subtiel te zeggen dat alleen kusjes geven een beetje saai word. :dancing_women:

volgende keer er goed op letten hoe hij het aanpakt :’)

Nou zodra hij zn mond iets verder open doet snap ik de hint al en doe de mijne ook wat verder open? xD

Lik zachtjes tegen z’n lippen. (Dit klinkt raar heheh) Maar dan snapt ie het vast wel!

ah dat heb ik ook ghehehe. maar je moet maar gewoon eventjes kijken hoe hij et doet en als ie dat niet doet… denk niet dat je een betere hint kunt geven dan je mond iets verder opendoen? :")

Goed, zoiets probeerde ik dus en vervolgens kreeg ik het zwaar geirriteerde antwoord dat ik ook wel eens het voortouw mocht nemen in dat soort dingen…

Situatie maar uitgelegd en nu is het wel goed.

Mooi zo dan, haha :slightly_smiling_face:

gewoon je tong verder in zn mond steken? Dan voel je zijn tong vanzelf wel :wink:

Misschien wil hij niet?

Met je tong zachtjes/beetje over zn lippen likken.

mijn vriend zei: dus… wie gaat er nu als eerste zoenen?
ik vond het wel een grappige manier.