Beginnen met Sh'bam

Hoi! Ik las hier al eerder wat dingen over Sh’bam en het lijkt me echt super leuk om te doen.

Ik ben alleen heel bang om een proefles te nemen omdat ik niet echt iemand heb waar ik mee kan gaan. Zijn er veel mensen die met iemand anders komen of is het helemaal niet raar om in je eentje te komen?

Ik ben sowieso al bang omdat ik niet goed kan dansen en als ik dan nog als enige alleen ben voel ik me helemaal onzeker, haha. Wat zijn jullie ervaringen met Sh’bam?

Ik doe het nu sinds een paar weken.
Ik ga wel samen met iemand, maar bij ons zijn er voornamelijk meiden van onze leeftijd.
Er zijn ook genoeg meiden die alleen komen.
En dansen hoef je niet te kunnen, bij ons wordt constant geroepen dat sh’bam draait om lol hebben. Ik vind het echt superleuk!

Raar is sowieso niet om alleen te komen. :wink:

Het is niet raar om in je eentje te gaan hoor, doe ik ook altijd. Ze zullen je heus niet raar aankijken.
De pasjes zijn niet echt moeilijk vind ik, daarvoor hoef je echt niet heel goed te kunnen dansen.
Gewoon een keer gaan en dan zie je vanzelf of je het leuk vindt :slightly_smiling_face:

Nou? Af en toe vind ik het nog best pittig! Ik weet niet meer welk nummer, maar van release 9. Met die draai naar de grond en dan weer opstaan. Ik doe elke keer mijn verkeerde been en dan zit ik precies andersom dan de rest in de zaal… Oeps

Maar als je die pasjes niet kan, mag je wat anders doen. Het is niet zo dat je het moet kunnen, omdat je bijvoorbeeld een optreden moet doen. Iedereen daar is er om het plezier en om het sporten. Dus niemand kijkt raar op als je een keer iets verkeerds doet. Je gaat ook geen pasjes oefenen, losse pasjes. Wij niet in ieder geval, oh alleen die draai heeft ze voor de eerste keer toen uitgebreider uitgelegd. Ze zetten muziek aan en we dansen het hele liedje, daarna volgende liedje.

gewoon alleen gaan dat is helemaal niet raar. wie weet ontmoet je nog leuke nieuwe mensen. :slightly_smiling_face:

en anders ga je gewoon niet weer heen toch? gewoon proberen

Ik ben ook alleen naar een SH’BAM proefles gegaan, helemaal niet raar of awkward oid.

Er zijn vast meer mensen die alleen gaan, daar kijkt echt niemand van op. En mocht het je niet bevallen kom je de volgende les gewoon niet.

Bedankt allemaal! Ik zal dan maar de moed te verzamelen om eens een proefles te nemen.