Beginnen met hockeyen

Hoi iedereen,
mijn moeder heeft me laatst aangeraden om hockey opnieuw op te pakken.
Bij mij in de buurt zit een leuke meisjeshockeyclub.
Ik ben nu 14 en heb vroeger al een paar jaar gehockeyd… Maar dat ben ik nu compleet verleerd (was er toen ook niet goed in). Het zou supergoed zijn voor mijn conditie, maar ook voor mijn (niet bepaald fantastische) sociale leven… op het eerste gezicht een goed idee… Maar is het niet raar het nu weer op te pakken, die meisjes willen mij toch niet in het team en daarbij I suck. Wat vinden jullie, toch proberen of het achter me laten en iets anders gaan doen (geen idee wat)?

XXX

Hier was laatst ook een topic over, maar dat maakt verder niet uit. Maar misschien kun je daar nog reacties uit halen?

Ik zou zeggen geef het een kans, je kan er altijd weer mee stoppen.

Oh, sorry, weet je misschien hoe het topic heet?

Ik zou het sowieso proberen! Wanneer je het niet probeert weet je ook niet of het leuk is of niet. Wanneer het niet leuk is, dan stop je er weer mee. Maar ik zou niet na 1 les al zeggen; goh ik vind het kut, ik kap er nu al mee. Probeer het iig een paar weken. Succes! (:

Je begint bij hockey toch altijd bij de trainingsleden die net zo weinig kunnen als jou, dus je kan er op gaan wanneer je wilt en als je in een team komt kan je het vast al wel een beetje!

Ja je wordt sowieso in een team geplaatst dat het meest aansluit bij jou niveau, maar als je het niet zo heel goed meer kunt dan zul je wel eventjes achterblijven bij de anderen. Maar dat hoort erbij, als het een leuk team is zullen ze je er zo doorheen slepen & komt het vanzelf goed! Gewoon even inkomen (:

proberen
Je bent nog jong kom op 14 :stuck_out_tongue:

^^ Ik zei niet dat ik oud was, hahahaa…
Ik ben vooral bang dat ze me niet zullen accepteren…
Heb geen zin meer om aardig te doen op mensen die toch niet vrijwillig met me willen omgaan (denk: school).

Ik ben ook twee jaar gestopt met hockey en toen bij een andere vereniging opnieuw begonnen, ik kwam toen wel in het laatste team terecht, terwijl ik daarvoor in de selectie speelde, dus je wordt niet altijd op niveau ingedeeld. Maar ik werd wel gewoon geaccepteerd, en zeker als je al eerder gehockeyd hebt, dan zul je het vast vrij snel weer oppakken :wink:! Gewoon doen dus. :grinning:

Gewoon doen! (:

Ja wanneer je hoger hebt gespeeld kun je wel in een lager team terecht komen (bij sommige clubs geven ze ook eerder voorrang aan eigen selectiespelers), maar wanneer je niveau laag is zullen ze je niet zomaar in een team zetten met een hoger niveau ;p tenminste, dat is wel het meest logische

Ik denk niet dat mensen gaan oordelen op dat je (nog) niet zo goed kan hokeyen, zij zijn ook ooit zo begonnen :wink: