ik begin een koortslip te krijgen wat kan ik binnen 2 dagn doen dat het minder word of over is?
Zovirax ofzoiets.
Ik gebruik altijd die van kruidvat huismerk, maar daar gaan het niet echt sneller mee weg, heb er dan alleen minder last van (jeuk, irritatie e.d).
er niet aanzitten & idd zovirax gebruiken.
Altijd als ik thuis ben en ik voel dat ik een koortslip krijg (net als nu…) doe ik er heeel veel vaseline op. Bij bij is er dan de volgende dag niets meer te zien.
Ik heb er nu tandenpasta op gedaaan werkt dat?
Waarom smeer je er nou tandpasta op :’) Hierboven staan minstens 4 tips en jij smeer tandpasta op je lip :’)
Ik heb zo’n heel klein tubetje van de drogisterij, daar moet je heel snel mee beginnen als je merkt dat je een koortslip krijgt en heel vaak per dat erop smeren. Ik heb heel vaak een koortslip en het helpt wel bij mij!
Ik gebruik altijd die pads van Compeed, die helpen bij mij wel goed. Je kunt er ook zinkzalf opdoen, want dat droogt uit. Maar als je dat niet hebt kun je het ook met tandpasta proberen.
Omdat ik dat allemaal niet in huis heb
als je geen koortslip zalf spul heb , tandpasta werkt egt, doe ik ook altijd
-Ijslklontje erop houden
-Teatree oil erop doen (Is wel heeul vies maar het werkt soms )
-Uit de zon blijven
-Zovirax of een andere zinkzalf erop smeren
-Purol creme erop smeren, heel vet houden ook als het blaasje al open is!
Tandpasta zou ik niet doen, bij mij word het daar altijd erger van. Ik heb heb btw al heel lang niet meer gehad, gezond eten, genoeg slaap en niet teveel van warm/koude omgeving wisselen voorkomt dat het het krijgt
Tandpasta werkt!!
Dat droogt hem uit! Ik doe 's nachts altijd een lekkere dikke klodder erop, dan trekt het goed in en loop ik niet de hele dag rond met een witte klodder.