Begin

Hey,
waarschijnlijk ga ik binnenkort voor de eerste keer seks hebben. Vorige keer was het al bijna gebeurd, maar ik was ongesteld helaas… Omdat m’n vriend super lief is en mij heel erg op m’n gemak stelt op dit gebied, maak ik me om de sex niet véél zorgen, maar stiekem wel een klein beetje omdat ik geen ervaring heb en dus geen idee heb wat te doen. Ik heb dus ook echt geen idee wat ik ervan kan gaan verwachten. Ik vraag me vooral af hoe ‘het’ begint. Hebben jullie een soortvan standaard iets waarmee je begint, en hoe verder, en ik vraag me ook af of jij als meisje dan steeds onderop moet etc… Hoe gaat seks ‘normaalgesproken’? Maak me daar nogal druk over, omdat ik 0 ervaring heb en hij wel…

Thanks!
X

Gewoon als je op bed aan het zoenen bent voorzichtig hints geven of zeggen tegen hem dat je er klaar voor bent ofzo. En ervaring is echt niet nodig, gaat allemaal vanzelf! Waarschijnlijk helpt hij je er ook wel mee. Je hoeft ook niet de hele tijd onder op maar aan het begin is dat wel het handigst. De volgende keren kun je dan nog wel nieuwe dingen proberen enzo haha

Je ligt gewoon lekker met z’n tweetjes op bed te knuffelen en te zoenen. En uiteindelijk ga je elkaar wat meer strelen en aanraken en ga je een beetje tegen zijn bobbel aan liggen zegmaar haha. En dan tja kan je ‘per ongeluk’ z’n broek op dat gebied aanraken en als je merkt dat hij het niet erg vind dan streel je hem daar over heen. Dan zul je zien dat je snel uit de kleren bent en naakt lekker knuffelt etc. Dan komt het vanzelf wel. Het beste is als eerste dat de vrouw onder op gaat want dat is het makkelijkste. De 1e keer gaat meestal wel heel awkward hoor. Als het voor hem ook de eerste keer is en jullie weten allebei niet echt wat jullie moeten doen kunnen er veel lachbuien gaan komen. Maarja hoe vaker je het doet hoe beter je er in wordt :sunglasses: