Begin van relatie ?

Hallo meiden,

ik wist niet echt een goede titel, maar ik hoop hier een beetje uit te kunnen leggen wat mij bezig houdt, en ik wil vragen wat jullie denken.

Sinds een aantal weken ben ik bezig met een jongen. We vinden elkaar erg leuk, praten de heledag via whatsapp/skype etc. maar als we in het echt bij elkaar zijn zijn we voornamelijk lichamelijk bezig. Knuffelen/zoenen/strelen/etc.
Ik zou graag willen dat het tussen ons serieus is, en ‘echt’, niet zo los als het nu is. Hij wil dit ook aan de ene kant, maar vindt aan de andere kant dat we elkaar beter moeten leren kennen, en dat we nu te veel met lichamelijk contact bezig zijn.

Zelf ben ik van mening, en heb ik de ervaring, dat het binnen een relatie niet zo gek is dat je de eerste weken niet echt van elkaar af kan blijven, en dat je “tussen de bedrijven door” elkaar écht wel steeds beter leert kennen…
Zit ik nu fout?

Je kunt toch ook niet verwachten dat je elkaar aan het begin van binnen en buiten kent?

[size=2]Ach ja, je moet doen wat je niet laten kunt he.

Nee, daar ben ik het dus mee eens tartaar. Ik wil graag een relatie hem, ik denk dat er met hem toekomst inzit, en dat vind ik ook heel belangrijk.
Hij wil elkaar alleen eerst beter leren kennen…

Elkaar eerst beter leren kennen? Door middel van zoenen. Nou goed. Ik vind het raar. Misschien ook een beetje -heel erg- goedkoop, maar dat is natuurlijk mijn mening.

In ieder geval je zult hem met de tijd beter leren kennen.

Maar als je een relatie hebt,leer je elkaar toch beter kennen? Vindt het echt raar…nu komt het over alsof hij jou alleen maar gebruikt.

Hij wil juist meer praten etc. Terwijl we nu echt nog in een tijd zitten waarin we elkaar echt enorm aantrekken, lichamelijk. Praten doen we ook wel, maar meer als we niet bij elkaar zijn… als we elkaar dan weer zien, dan is t verlangen zo groot.

Ik vind juist dat een relatie die kans bied, om er serieus voor te gaan en te zien wat er komt…

Nou. Persoonlijk zou ik eerst willen weten met wie ik een relatie aanga.
Daarom leren mensen elkaar eerst kennen. Zodat ze weten of diegene wel echt bij hem/haar past. Zodat de relatie niet na 4 weken over is, omdat je partner tegen viel.

Mijn vriend en ik waren al lang bevriend toen we een relatie kregen. Dus we kenden elkaar al. En in het begin wilden we bijna alleen maar zoenen, haha xD. En nu hebben we eigenlijk nog steeds van die fases, maar dat is normaal. Maar we praatten (toen, en nu nog steeds natuurlijk) ook gewoon heel veel met elkaar, en maakten blunders (per ongeluk elleboog, of knietje etc) en lachten met elkaar en leerden elkaar echt kennen, en dan pas word je echt verliefd op elkaar. Bij ons bleef het ook heeeeeeeel lang alleen bij zoenen, en seks kwam een stuk later en we zijn dat nu nog steeds aan het ontdekken, en we zijn ontzettend verliefd. Ik denk dat als je meteen alles geeft, het ook snel over kan gaan. Denk ik.

Conclusie: Gevoel is normaal, maar leer elkaar ook mentaal kennen. Praat met hem.