Begin van een verhaal. LOVE

Ik schrijf welleens wat verhalen enzo. Maar ik wil weten wat jullie er van vinden, waarschijnlijk ga ik niet verder met dit verhaal als jullie het niet goed vinden. Dus geef me wat tips en ik zal kijken of ik verder ga schrijven.

Waarom wil ze nou niet? Ik heb haar toch niks aangedaan, ik wil haar zo graag zoenen, en alles. Maar waarom laat ze dat al 1 maand niet toe? We hebben al een half jaar en ze hoeft me niet zo te behandelen. Er razen super veel dingen door mijn hoofd en steeds krijg ik meer zin in Nola. Ze leunt met haar hoofdje tegen mijn borstkas aan waardoor ik veel kan zien nu ze dit shirtje aan heeft. Het is een zwart shirtje zonder mouwen met een laag uitgesneden hals. Proberende het slanke meisje omhoog te trekken en haar een kusje in der nek te geven krijg ik weer een felle blik naar me toe gericht. Ze staat boos op en kijkt me kwaad aan. Een beetje verlegen sta ik op en wil ik zachtjes naar Nola toe lopen maar ze loopt weg en gaat op de grond tegen de muur zitten. Ik vraag me echt af wat er aan de hand is, ik wil haar niet zo zien. Ze trekt haar knieën naar zich toe en doet haar armen om haar benen heen. Ze laat haar hoofd op der knieën vallen en begint te snikken. Zachtjes probeer ik haar te troosten. ‘Schatje , wat is er allemaal aan de hand.’ Een antwoord verwacht ik niet, maar toch praat ik tegen mijn meisje. ‘Je kan me alles vertellen, ik kan hier niet goed tegen. Ik haal van alles in mijn hoofd maar als jij het niet wilt vertellen… zit er niks anders op. Je wilt me niet meer, ik ben niet alles voor jou en jij houd niet meer van me. Zo zit het dus.’Ik til het huilende meisje op en draag haar de trap op. Ik leg haar in bed en dan begint ze te praten. ‘alsjeblieft, vertouw me nou. Ik houd van jou en zonder jou kan ik echt niet. Maar…’ zegt ze. Ik loop zonder iets te zeggen de kamer uit en besluit op de bank te gaan slapen.

Dit verhaal doet mij denken aan het verhaal van Heartattxck - Verborgen verlangens. Het stukje van jou, is ongeveer het zelfde van dat van haar, wat anders dat wel… maar… het lijkt wel heel veel op elkaar…

die verhalen heb ik niet gelezen…
maar ik vond het wek een heel leuk stuk
zeker door gaan!

Ik vind dit ergens wel plagiaat…

Ja dit ja

Noujazeg, dit vind ik nou ook wel weer wat overdreven. Het verhaal van Heartattxck staat ook maar op het internet en kan door iedereen overgenomen worden.
Ja, het verhaal van de TS lijkt qua plot verdacht veel op Verborgen Verlangens, maar er zijn zoveel verhalen hier die op elkaar lijken. Het is het internet, je kan er helaas niet veel aan doen.

Maar als jij hard aan een verhaal werkt zou je t ook niet leuk vinden als iemand het bijna precies nadoet en op de zelfde site zet als waar jij je verhaal hebt

Als iemand mijn plot jatte zou ik ook spinnijdig worden. Maar ik ken Heartattxck’s verhaal niet, dus ik kan slecht beoordelen of dit plagiaat is.

Maar hoe kun je op één stukje baseren dat de TS het hele plot van Heartattxck jat?

En het is trouwens niet alsof ik plagiaat verdedig hoor, ik heb het zelf een keer meegemaakt. In dat geval had iemand letterlijk mijn verhaal gekopieerd en op een andere website geplaatst. Maargoed.

Ik heb niet gezegd dat ze het hele plot jat, ik had het enkel over het stukje, dat het ongeveer - eigenlijk wel precies - het zelfde is als het begin stukje van Heartattxck’s verhaal

Nee snapik hahaha, was ook niet aanvallend bedoeld!

Ik ben er ook bijna zeker van dat ze lichtelijk ‘‘geïnspireerd was’’ door dat verhaal.

Misschien kan je even vertellen waar het over gaat?

Ja, misschien een inleiding of proloog?

Voelde me ook niet aangevallen :slightly_smiling_face: mja via internet is het gewoon een lastige kwestie. Ik hoop dat de TS gewoon een origineel verhaal bedenkt en niet ‘de rest’ jat… zullen we vanzelf wel zien (:

Yes, ben benieuwd :stuck_out_tongue: