begin gevoelens.. meer?

hlooo
Ik zie soms elke week een jongen in de jeugdbeweging
En ik zie hem wel zitten maar hij is heel populair en komt overeen met mijn buurmeisje. Hij praat dan ook veel met haar. Maar hij weet dat ik hem wel zie zitten. En dan ziet hij ons soms samen, en dan roept hij haar en dan weet hij dat ik meekom met m’n buurmeisje maar ik weet niet of hij dat doet omdat hij weet dat ik hem wel zie zitten, ( players) of omdat hij ook contact wil proberen maken met mij?
want er zijn zoveel andere en mooiere meisjes die hij kan krijgen. dus ik snap niet waarom hij mijn aandacht wil of wil dat ik meekom met haar.

Wat is je vraag?

Misschien wilt hij haar wel en niet jou.

en nu? ik snap je punt niet.

ik denk niet dat hij jou leuk vindt, misschien vindt hij je wel ‘gewoon’ aardig?

waarom denk je dat?
wel grof xs

nee zei zijn al heel hun leven vrienden
En anders zou hij toch al iets geprobeerd hebben.
Maar zei wil me zo een beetje ‘koppelen’ aan hem
maar ik weet gewoon niet of hij mij wel ziet zitten
dus ik vraag me af hoe je dat kan weten?
want ik ben egt blind in zon situaties

Hoezo is dat grof?
Zij geeft toch gewoon haar mening?

Zelf weet ik het niet, ik ken die jongen niet, ik weet niet hoe hij in elkaar steekt en ik weet al helemaal niet wie hij leuk vindt. Misschien moet je 't 'm gewoon is vragen?

misschien eerst contact met hem maken voordat hij kan bepalen of hij je leuk vind of niet? Zonder je vriendin erbij bedoel ik dan.

Als hij weet dat jij hem ziet zitten en hij zou jou ook zien zitten zou hij er geen gras over laten groeien.
Dus ik denk eerlijk gezegd niet dat hij je ziet zitten.

ja dat is mzs wel waar, maar hoe zou ik dan eens contact maken?
ik durf dat eig niet goed

zolang je het niet durft te vragen zijn er niet echt andere manieren om er achter te komen…