Begeleiding Schiphol

Heei girls,
ik ben aan mn knie geopereerd, en loop moeilijk en met krukken.
nu ga ik de 27e naar mijn vader, die in schotland woont, dan moet ik dus vliegen.
ik heb net begeleiding gereserveerd voor op Schiphol, maar ze geven geen instructies waar te ontmoeten, en hoe het verder gaat enzo, ik heb wel mn email ingevuld, zullen ze dan mij mailen over dat alles ??
en heeft 1 van jullie ooit eens begeleiding gehad, want ik wil dan wel weten hoe dat gaat,ik kan bevoorbeeld niet een trap oplopen (ja heel moeilijk) maar easyjet heeft bijna nooit sluizen, dan moet je altijd naar buiten, en zon hele lange trap op, maar dat trek ik echt niet, hoe doen ze dat dan ??
nja, ik hoop dat jullie me een beetje duidelijkheid kunnen geven.
dank jullie wel.
XXX kiki.

geen idee
sterkte meid !

ja heel erg bedankt, ik heb ook nog autisme, en dan kan ik er echt niet tegen als iets zo onduidelijk is, grr.

beterschap met je knie!
ik weet het zelf niet, heb nog nooit gevlogen
ik weet niet of je daar binnenkomt, je een soort van telefoniste of secretaresse hebt,
maar misschien kan je het aan hun vragen
en misschien kan je anders even bellen naar de vragenlijn ofzo

jaa, dat was ik ook wel van plan, maar straks sta ik daar, is t allemaal niet geregeld, moet ik nog alles lopen.
het vervelende is namelijk dat easyjet naar edinburgh altijd op de allerlaatste gate staat, op het uiterste einde !!
echt heel iriitant, dat red ik gewoon niet !
dus, maar ik wacht nog wel even af hoor, maar ik dacht, misschien weten jullie wat ?
x

UP !

misschien dat je een rolstoel kunt lenen voor zolang…?? Ik zou iig wel even opbellen naar schiphol en om mee informatie vragen. Ik denk dat als je daar bent, dat je dan gewoon naar de infobalie moet gaan… *-)

Ik heb zelf ook al ooit een keer begeleid gevlogen. Niet omdat ik niet goed kon lopen oid, maar omdat ik nog best jong was haha (toen zat ik volgens mij in groep :sunglasses:
Wel waren er een paar andere mensen die niet zo goed konden lopen en ook begeleid werden. Naar mijn weten zijn er 2 opties:

1. Als er maar één persoon die slecht kan lopen is wordt die in een rolstoel gedaan en geduwd door de begeleider.
  2. Zijn er meerdere; dan zorgen ze voor zo’n karretje, waar iedereen in kan gaan zitten haha.
    Mensen die begeleid worden mogen sowieso vóór de rest het vliegtuig in. Je wordt denk ik gewoon met de rolstoel helemaal naar het vliegtuig gebracht en als je nog een trap oid op moet zullen ze er wel mee helpen (denk ik hoor!)
    Waar je de begeleiding ontmoet weet ik niet meer… Maar volgens mij was daar een speciale balie, maar dat zou ik even navragen als ik jou was!
    Succes :wink:

ik heb geen idee, is er geen servicelijn die je kan bellen of iets dergelijks? ;o
in ieder geval heel veel plezier in schotland! :slightly_smiling_face:

ik heb een belletje van ze gehad, en alles is geregeld.
dus kan slotje op, bedankt allemaal !

oke, word geregeld!