beflapje ofzo

Hoi,
Ik heb even een anoniem account aangemaakt omdat ik niet wil dat mensen mij herkennen, dus ik ben niet iemand die even een domme vraag komt stellen.
Het is echt een serieuze vraag en ik wil ook echt serieuze antwoorden.
Mijn vriend heeft mij afgelopen weekend voor t eerst gebeft, maar gewoon zonder iets ervoor ofzo.
Nou hadden we t erover en hij zei dat hij het eigenlijk wil doen met een condoom ervoor (opengeknipt ofzo) want dat had hij gelezen.
Nou ben ik er zeker van dat ik geen herpes heb ofzo en hij heeft geen koortslip.
Kan het kwaad om te laten beffen zonder condoom ervoor? Of is het toch beter met?
Graag serieuze antwoorden, en sorry als er al zo’n topic is.

x

ik weet dat beflapjes wel bestaan maar ik heb nog nooit gehoord van mn vriendinnen dat ze die gebruiken. dus een upje voor jou.

Tsja alles kan gebeuren dus het is wel veiliger.
Je kan ze wel kopen maar ik heb geen idee waar

ja hij zei van ; ja ik heb gelezen dat je een condoom moet openknippen ofzoiets.
En dat dan ervoor houden.
Ah dit is echt kut om over te praten :’)

zelf weten maar ik vind beetje overdreven zoiets…

daarom vraag ik t toch ook :stuck_out_tongue:

whahaha toen ik deze titel las dacht ik wat
is een be-flapje ipv bef-lapje XD

Je hebt het al zonder gedaan, dus “de schade” zou waarschijnlijk al geleden zijn, mocht er iets aan de hand zijn.

ik heb zelf herpes en het ik heb het niet van mijn vriend. hij had geen koortslip op het moment dat ik het opgelopen heb, en je kan herpes alleen doorgeven als het zichtbaar is. Dat was bij hem ook niet het geval. Ik heb het ook niet van een andere jongen ofzo. Blijkbaar (dit heeft mijn huisarts uitgelegd) kun je herpes ook oplopen als je slijmvliezen in je vagina geirriteerd raken. Als je ooit de waterpokken hebt gehad, dan kun je via het waterpokken virus herpes krijgen bij je vagina. ok raar verhaal, maar het komt er op neer dat als hij geen koortslip heeft en jij geen herpesaanval hebt en geloof me, dat heb je echt wel door, hij/jij niet besmet kunnen raken.

Oke dankjulliewel :slightly_smiling_face:

dan mag hier wel een slotje op :slightly_smiling_face: