Beffen? :/

Heeyy meiden,

Ik heb nu ongeveer een half jaar een relatie met mijn vriend. Hij geeft aan mij graag een keer te beffen… ik vind dit nog best wel eng :blush: Worden jullie wel eens gebeft en wat is jullie ervaring hiermee? :blush: :blush:

Ik hoor het graag van jullie

Xxx,

Sylvie

Hoezo vind je dat eng? (’:

Oke. Ik vind zulke topics zo moeilijk om serieus te nemen. :blush: :blush:

1. Ten eerste, een groot deel van de meiden met een relatie hier zal wel eens gebeft worden. Dus ja, het antwoord op vraag 1 is ja.
  2. Ten tweede, wat is onze ervaring hiermee. Uhm ja, wat wil je horen? We zullen het niet toelaten als het ongelooflijk ranzig is. Dus het is best wel verrekte lekker ja.
  3. Ten derde, als jij het nog eng vind, ben je er niet klaar voor. Simpel. Dan kun je wel ervaringsverhalen aan anderen vragen, maar je bent er dan gewoon nog niet klaar voor.

Ik vind/vond het ook eng. Het idee vond ik gewoon niet zo fijn als hij daar met z’n hoofd tussen hangt, terwijl ik het wel fijn vond om het bij hem te doen. Ik heb het eigenlijk nooit echt fijn gevonden omdat ik er nooit 100% achter stond. Moet je vanzelf mee leren om te gaan.

Er is een verschil tussen ergens niet klaar voor zijn en iets een beetje eng vinden. Je moet zelf bepalen in welke categorie jij valt.
Ik vond het in het begin ook een beetje een raar idee, maar ik heb het gewoon toegelaten en daar absoluut geen moment spijt van gehad, haha :wink:

Mijn vriend wil het wel maar ik niet.
Ik vind de gedachte alleen al ontzettend goor en ik vind het ook niet fijn.

als je het eng vind ben je er niet klaarvoor. wacht maar tot je het echt wil

Nvm.

Dat het eng is, dat snap ik wel. Het heeft waarschijnlijk te maken met schaamte, na een tijdje verlies je dat.
Ik zou het voorzichtig proberen. Zeg hem gewoon dat je niet wilt dat hij (meteen) naar beneden gaat. Bij je onderbuik blijven hangen kan ook prima. Als de mood ervoor is, kan hij prima een stukje verder naar beneden proberen. Maar alleen als jij dat wilt!

En is beffen het enige wat hij wilt? Er zijn nog zoveel andere dingen te proberen, dus ik denk dat als je het echt eng vind, je misschien nog even moet wachten. (Ikzelf had eerst seks en daarna kwam het mondwerk pas, daarvoor wilde ik het niet)

ik ben pas 13 en heb nog nooit een bf gehad :flushed:
maar ik heb dus nog 0% ervaring.
ik zou er geen problemen mee hebben, maar alleen als ik ouder ben en als we al wat langer samen zouden zijn

als jij het niet wilt, moet je het niet doen
maar aan de andere kant, hoe weet je dan wat je mist?

De eerste keer dat ik gebeft werd (nou ja soort van) was in het zwembad. Hij kon zijn adem helaas niet zo lang inhouden. :wink:
Maar ik hoefde niet bang te zijn dat het goor zou zijn ofzo. Nu ben ik een hele grote fan :flushed:

Ohnee, absoluut niet goor hoor.

grote aanrader!
maar als je er zelf niet achter staat natuurlijk niet doen.
als advies. probeer je te ontspannen en er niet over na te denken maar gewoon op te gaan in het moment

Je kunt ook tegen je vriend zeggen dat je dit nog best wel eng vindt. En afspreken dat hij het doet, maar dat je zegt als je het niet fijn vindt of het toch niet wil, dat hij dan stopt.

Nog nooit gehad, maar eerlijk gezegd zou ik dat heeeel graag willen :flushed: lijkt me heerlijk hihi

Ik zou zeggen probeer het ! Het is echt zalig ! X