beffen

Hello,
Me vriend zei laatst dat hij me een keer wou beffen. nou vind ik dat niet erg maar ik heb ongelijke schaamlippen en ben bang dat hij dat een afknapper vind…

Vast niet! En geslachtsdelen zijn nou eenmaal niet mooi. Zijn hannes is ook niet de knapste.

En anders vraag je of hij jou aan wil blijven kijken?

Ok, even een rare beschrijving, maar als ik de mijne uitrek zijn ze ook ongelijk. Als ze gewoon vrolijk hun gang aan het gaan zijn, zie je het niet.

Gaat dit trouwens over de binnenste of de buitenste?

Precies.

En hij gaat je echt niet afkeuren omdat je ongelijke schaamlippen hebt hoor :wink:

het gaat om de binnenste

Ik denk dat geen één meisje precies een symmetrische vagina heeft…

Alsof hij dat doorheeft als ie zo dicht met zn hoofd erbij is. Kan nooit dat je dat dan nog opvalt :’)

Als ie daarvoor wegrent is het gewoon een lul. Geslachtsdelen zijn nou eenmaal zelden/nooit mooi.
Als je je echt onzeker voelt kun je hem altijd nog een blinddoek om doen, dan ziet hij er niks van :slightly_smiling_face: .

Dat zal hij niet door hebben, en hij zou echt niet weten dat zoiets ‘raar’ is. Iedereen heeft dat zo ongeveer.

Je moet je echt niet druk maken hoor!! Echt niet.

Oke dit klinkt wss ook raar maar mijn gebeuren is ook niet strak. Ik vind dat hij je moet accepteren. Als jij een jongen zou zijn, zou je haar daarop afknappen?

Sorry hoor maar hier ben ik het niet mee eens maar hij zal het niet erg vinden als het maar nat is.

Niemand heeft gelijke schaamlippen, dat is heel normaal.

En als die van je houdt, maakt hem dat echt niet uit.

Ik denk echt niet dat je vriendje tijdens de seks met een meetlatje je schaamlippen gaat opmeten en vergelijken met elkaar. Hij is al door het dolle heen dat hij er aan mag komen!