Beetje wanhopig, sorry

Ik heb zojuist al mijn 7 vriendinnen gevraagt of ze mee naar t strand willen…
De een gaat al dit doen, de ander ging al met iemand naar t strand,
bij de volgende zit de auto al vol, de volgende is of op vakantie of moet werken momenteel.
Nou heb ik dus iedereen gehad, zijn er maar 7 maar elke keer als ik ze mee vraag krijg ik dit antwoord.
En mij vragen ze al zo’n 2 jaar niet meer mee.
Nou vindt ik het logisch als er al iets is afgesproken, maar ik blijf altijd alleen achter…
En verder doe ik wel het ene en t andere met ze, shoppen, avondje chillen, beetje ouwehoeren enzo…
Maar strand, nee dan is iedereen al bezet die dag zeg maar, ik begrijp er niets van
Want ik krijg zo vaak complimentjes dat het weer gezellig was als we zo’n chilldagje hadden, geshopt hadden etc.
Ik heb niet veel geld en woon op mezelf, en ik moet alles dus combineren, en het enige strand hier is een klein k*tstrandje, waarom ook al die meiden naar andere stranden gaan, maarja die kunnen met andere meerijden of met eigen ouders en ik ben bijna de oudste van allemaal (21)
Ik verlang er zo naar om gezellig dagje naar t strand tegaan en te relaxen, dus ik begrijp niet waarom ik afgewezen wordt, het is me té toevallig dat dit elke keer zo gaat als ik over t strand begin.
Nieuwe mensen ontmoeten wordt hem niet, ookal geprobeerd. Dan is het de eerste maand leuk en daarna hoor je niks meer van ze, ja het gaat er hier raar aan toe.
Ben ik te goed voor deze wereld?
Wat kan ik nog doen dat mn vriendinnen wél mee willen?

Ik heb dit bericht ookal in Wat wil je hier kwijt-topic, maar hier is het makkelijker om jullie raad te krijgen denk ik… Alvast bedankt!

Waarom kon jij niet mee met 1 van die twee meiden die al naar het strand gingen?

Ahh wat kut voor je!Misschien kun je met hun gaan praten?Gewoon zeggen dat je het nogal jammer vind hoe het gaat, en dat je graag wat vaker zou willen afspreken.Komt vast wel goed!

Hmm zag je bericht niet staan in het wat wil je echt even kwijt.

Als ze jou al 2 jaar niet meer meevragen zou ik lekker dwars gewoon in mijn eentje naar het strand gaan. Dan niet hé.

Misschien houden ze niet zo van het strand.

Nou, de meeste gaan wel naar t strand zeg maar en idd, als ik vraag of ik mee mag dan lullen ze er overheen.
Nu weet ik dus niet echt of ik alleen goed ben voor die andere dingen?
Ik koop ze niet om, ik heb weinig geld dus ik dacht nog misschien ligt het daaraan.
En als we gaan shoppen, verlaat ik me huis maar met 15 euro, gaat mij om t idee, de gezelligheid!
En ja ik zou eventueel alleen kunnen gaan, maar is dat niet raar? Hoe vaak ik nu op t strand geweest ben, was best veel vroeger, maarja dan ging je nog welleens met oma en tantes mee, wordt je op een gegeven moment ook te oud voor…
Ik zag er nooit iemand alleen op t strand zitten enz dusja…

Ik ga het praten nog eens doen deze week, want het is wel lullig allemaal!

Je vraagt ze op de dag zelf en vind het raar dat je achterblijft?
Ik vind dat je een beetje overdrijft. Je moet niet gaan zitten twijfelen over jezelf of je wel leuk genoeg zou zijn ofzo, want dat doe je nu. Dat is nergens voor nodig. Afspraken moeten gewoon geregeld worden. En als je op de dag zelf pas om 1 uur nog gaat vragen of iemand mee wil kan je er op wachten =X

Nee ik vraag het de hele week al, en dan op de dag dat we naar t strand zouden kunnen gaan, wordt er plots nee gezegt, ik bedoel er niets kwaads mee…
Maar vorig jaar ging het ookal zo, zeg ik op zondag: ga je woensdag of donderdag mee naar t strand? Zeggen ze dat moment: ja sgoed, ja best etc.
Vraag ik het 1 dag van te voren of het doorgaat, zeggen ze nee, ik ga al met iemand…
Tja, dan weet ik het ook nie meer hoor… Het zijn absoluut geen slechte vriendinnen want ook als er wat is kan ik het bij ze kwijt, en ben ik ze ook dankbaar voor! Ben niet blond maar gek zeker niet, lijkt me!

Concrete afspraken zijn ook niet verkeerd. “Oke dan zie ik je daar en daar om zoveel uur.”
Je moet niet aan hun vragen of het doorgaat, dat is een beetje raar. Als ik niet zeker weet of een afspraak door gaat, en er geen tijd, plek of wat dan ook is afgesproken, ga ik er ook van uit dat het niet doorgaat en spreek ik wat anders af. Je moet het wel claimen, anders heeft het geen zin.

Je kan ook alleen naar het strand gaan en bij iemand gaan liggen lol, kijken hoe dat uitpakt xD

Of dat idd. Doe ik ook =D Lekker met een goed boek, heerlijk!

haha ik ga ook gwn in mn eentje, al mn vrienden zijn op vakantie en de andere hebben geen tijd :pensive: dan maar in mn eentje op het strand chillen xD

Ik ga ook altijd in mn eentje naar t strand hoor :wink: lekker relaxed

Er is niks mis mee om in je eentje te gaan, misschien ontmoet je dan nog leuke mensen?

@Silverbleed , maar ze lullen zich er onder uit, alsof ze niet willen, bedoel ik hé…
Heb nog gezegt tegen een vriendin dat ik meestal tussen 12 en 1 van huis ga en als je mee wil.

Ik kijk wel of er morgen iemand mee wil, en anders probeer ik de poging alleen…
Thnx peepz!

Ja klopt alleen soms is het best wel awkward als je zo alleen zit en overal om je heen vrienden groepjes :-l

Het is natuurlijk wel leuker om met je vriendinnen te gaan, ik zou het er met ze over hebben!

Neem een boek en eventueel muziek mee, het valt echt wel mee.

Ieder zo zijn mening, en ik ben qua dat soort dingen snel jaloers, ik haat dat gevoel!
Dan zie ik groepjes lol maken en ik zit daar in mn boekie te lezen…
Ja ik ouwehoer graag met me vrienden maar wordt beetje lastig als ze weigeren:P
Ik heb verder niet veel in mijn leven, daarom betekent het voor mij heel veel als we samen wat kunnen doen.
Sorry ,ben gewoon stikonzeker, en das best klote bij dit soort dingen!

Nou ja, ik snap het deels wel, maar je overleeft het ook best zonder vrienden hoor. Gewoon niet letten op andere mensen. Tenminste, ik kan me prima vermaken in mijn eentje met een boek.
Heb je anders ook geen broer/zus die met je mee kan?