Beetje vreemd

Heee!

Ik zal het kort proberen te houden ^
Laatst had ik een match met een jongen via Tinder. Het leek me echt een hele leuke jongen, en hij zat toevallig op mijn school :wink: Heb hem helaas nog niet echt gesproken etc, omdat hij soms les op een andere school heeft. Alleen het voelt echt heel goed om met hem te praten :grinning: Dat vind ik eerlijk gezegt een beetje vreemd, want we zeggen ook wel tegen elkaar ‘ik hou van je’ enzo, en hij heeft al een paar keer gezegt dat ik geen andere jongen leuk moet vinden.

Ik weet niet echt wat voor vraag ik nu heb, maar ik wil eigenlijk gewoon even meningen van jullie. Vinden jullie dit kunnen?

Ik ben geloof ik een beetje heel erg verliefd op hem, (hij doet defensie, en ziet er echt goed uit :flushed:), en hij blijkbaar ook op mij omdat hij dat zei, en we appen echt elke dag… Ik heb hem weleens zien lopen,(toen liep hij buiten en had ik les), en eens 1x in de kantine maar toen was alles nog een beetje ‘pril’ en had ik niet echt de kans om wat te zeggen.

Liefs! Alvast bedankt.

Ik vind dat jullie wel heeeel snel gaan.

Het enige wat ik raar vind is dat jullie nog niet in het echt met elkaar hebben gepraat haha… Nu is het alleen over de app met elkaar praten en zeggen ik hou van je terwijl je nog nooit hem in het echt heb aangesproken :flushed:

Jaa, dat vind ik zelf ook raar. Maar hij woont ook niet bepaald dichtbij (zo’n 40km), anders was ik allang naar hem toegekomen. We hebben afgesproken om te appen als hij op mijn school les zou hebben. En dan even naar elkaar toekomen :flushed:

Als je echt zo verliefd bent stap je toch in de trein naar 'm toe? Mijn vriend woont ook zo’n 40 km verderop, al dan niet verder, en we zien elkaar ieder weekend, af en toe zelfs doordeweeks.

Ik zeg, pak een trein en ga een keer een hele middag afspreken en elkaar echt leren kennen :upside_down_face:

My thoughts exactly

Precies.
Dus ik zou zeggen: spreek gewoon af!

Ik zou het niet doen.
Zo te lezen is dit al een volwassene jongen en als hij dan zo snel ‘ik hou van je’ zegt,
zou ik er bang van worden :"D

Ik zou het niet doen. Wanneer hij het al zo snel zegt, zonder je ooit te hebben gezien, dan denk ik dat er meer achter zit, en dat hij maar 1 ding van je wil.

Hm, ja ik snap jullie wel. Maar over dat 1 ding willen, dat wil elke jongen uiteindelijk, alleen pakken ze het anders aan. Hij is wel serieus bezig, want hij vroeg of ik het erg zou vinden als die veel weg is later, (vanwege zijn werk). Ik ga zeker zo snel mogelijk met hem afspreken!

Hij loopt echt zwaaaar op de zaken vooruit,
waarschijnlijk is hij al een trouwring aan het uitzoeken oid :'D

Hah, wat zijn we weer aardig.

Hah, ik ben liever eerlijk en wat minder aardig,
dan oneerlijk en poeslief.

Heb je dan niet door hoe erg hij op de zaken vooruit loopt?

Wat maakt dat dan uit? Hij heeft in het verleden meerdere vriendinnetjes gehad, en zoekt nu iets écht serieus. Hij stelde het gewoon even aan de orde hoor…

Nee, sorry maar hier ben ik het absoluut niet mee eens.
Je leert elkaar kennen (in het echt), dan zie je pas of het echt wat is en dan kijk je pas verder of het iets serieus kan worden.

Jullie hebben elkaar nog nooit in het echt gesproken en kunnen dus ook helemaal niet zeggen of het wel echt klikt en wat jullie gemeenschappelijk hebben.

Je moet niet met iemand daten (appen in jullie geval) met de gedachte: hiermee krijg ik een serieuze relatie.
Nee je moet elkaar leren kennen en vanuit daar verder kijken.

Haha, als jullie elkaar nog nooit in het echt hebben gesproken vind ik het een beetje raar dat er nu al “ik hou van je” wordt gezegd, maar oké.
Ik zou inderdaad gewoon afspreken, dan weet je gauw genoeg of het in real life ook klikt :slightly_smiling_face:

Ik vind dit een beetje kinderachtig ofzo, kan niet uitleggen waarom. Zo snel ik hou van jou zeggen, terwijl jullie nooit in het echt hebben afgesproken, gewoon het hele verhaal is het net niet in mijn ogen

Dit gaat veel te snel vind ik