beetje sip....<3

-

Ja…
Er is toch niks mis gegaan, spreek gewoon met hem af en verdeel je tijd tussen hem en vriendinnen.
Dan hoef je hem ook niet zo te missen

Nee hij wist dat we kwamen…ik wil gewoon een paar tips voor een beetje afleiding. Zodat ik niet altijd maar aan hem denk

Euh ja ik snap het ook niet echt?
Je mist hem want je hebt hem 3 dagen niet gezien? Ik zou zeggen, wen er maar aan want waarschijnlijk ga je hem wel vaker een paar dagen niet zien. Snap dat het rot is want als je verliefd bent wil je het liefst zo veel mogelijk bij hem zijn maar het is niet anders. Ik zie het probleem niet zo tbh.
Ik snap trouwens ook niet waar je broer opeens vandaan kwam? Zijn jouw vriend en je broer vrienden ofzo?

En over afleiding, doe gewoon wat je altijd al deed toen jullie nog niets hadden.

Bedankt voor je reactie Sweedy95 :flushed:

beetje een vaag verhaal, was het dan ongemakkelijk? Tuurlijk moet jij het niet constant over je vriendje hebben met je vriendinnen, maar plan gewoon iets leuks samen met je vriendje. Dat hoeft echt niet iets duurs of elke dag, ga gewoon naar hem toe. Er is toch niks mis gegaan en het is toch niet raar om aan je vriendje te denken en hem te missen?

Nee precies dankje voor je reactie maar ik verwijder dit gedoe toch wel weer…ik weet genoeg