Beetje raar?

Er is dus zo’n jongen die ik leuk vind. Nu heeft een vriendin van mij (via mijn hyves) een :smiling_face_with_three_hearts: naar hem gekrabbeld. Ik ben nu dus een beetje boos want ze heeft het achter mijn rug om gedaan en ik vertrouwde haar mijn wachtwoord enzo toe! Dat is toch raar van haar, of niet?
xx

waarom zou je je wachtwoord aan iemand geven

^ daar gaat het nu toch niet om,

ik vind het inderdaad een beetje raar… Je moet haar duidelijk maken dat je dit niet wilt, waarschijnlijk dacht ze dat ze er iets goeds mee zou doen.

Wel raar van d’r. Voortaan dus niet meer je wachtwoord geven!

hmm, het is maar een smiley, ik kan het wel begrijpen maar relax op zowat iedereen op hyves stuurt van die bloos poppetjes/hartjes etc. :’)

Zeg tegen dr dat je t geen leuke actie vond ofzo,

is wel een beetje flauw van haar, zoiets moet je niet doen als je niet weet of het wel kan. ik snap dus wel dat je boos bent, als ik jou was zou ik wel tegen haar zeggen dat je dat niet oké vindt.

Beetje flauw, maar waarom geef je dan ook je wachtwoord?

ik heb ook mijn wachtwoord gegeven hoor aan mijn beste vriendin daar is nix mis mee als je haar vertrouwt, maarja ze heeft het achter je rug omgedaan, maar ze bedoelde het goed denk ik toch?

Vind het niet zo heel raar eigenlijk, wie weet kom je nu in contact met hem :grinning:

Je bent er misschien niet blij mee, dat kan je haar dan zeggen, maar ze bedoelde het goed. En nu kan je ook weer met hem gaan praten en zeggen dat het je vriendin was, en dan komen jullie ook weer in contact. Ik zou het best fijn vinden als m’n vriendin een beetje haar best voor mij zou doen :stuck_out_tongue:
Ik vind het niet heel raar dus.

Tegen haar zeggen dat je het niet leuk vindt dat ze dat heeft gedaan zonder het eerst te vragen. En ik denk dat je er verder niet druk over hoeft te maken, hij zal het vast wel leuk vinden, en misschien vindt hij jou ook leuk, weet hij nu dat jij hem ook leuk vindt en onderneemt hij actie =)

vind raar dat je haar jou wachtwoord toe vertrouwt

Denk dat ze je gewoon wou helpen… ik zie er niet iets slecht in…

ik denk dat ze hier een lieve bedoeling mee had, misschien wilde ze je helpen om contact met hem te krijgen. vraag eerst waarom ze dat deed en vertel haar dat je dat niet zo fijn vind, en of ze dat liever niet meer wil doen. :slightly_smiling_face:

Dat kan toch geen kwaad:

• Als je nu een leuke reactie van die jongen terugkrijgt is het top
  • Krijg je geen reactie of een rare, dan zeg je ‘oh sorry, dat heeft een vriendin gedaan!’ (en dat zonder te liegen ook nog eens)

Wat heeft ze gestuurd dan?

Oh laat maar ;$ ik las weer eens niet goed.
heb je nog een reactie gekregen?

nee geen reactie gekregen :frowning_face:
maar ik weet dathij gister moest werken, en dus niet op hyves is gekomenn

Ze bedoelde het goed, maar idd voortaan je ww aan niemand toevertrouwen.