Beetje raar dit..

Voor de zomervakantie had ik een leuke jongen leren kennen en ook twee keer een date mee gehad… Naar mijn idee was het heel leuk en gezellig en we hadden ook totaal geen last van vervelende stiltes.
Ook hadden we regelmatig contact via whatsapp en dat was ook altijd leuk.

Tijdens de zomervakantie werd het contact steeds minder en negeerde hij me ook gewoon een week of twee… Terwijl ik hem wel een paar keer een berichtje had gestuurd om te vragen hoe zijn vakantie was etc. Kreeg ik opeens na twee weken een lang bericht dat hij er over na had gedacht en dat er geen klik was tussen ons… Ik begreep er niets van!

Nu heb ik hem afgelopen weekend weer gezien tijdens het uitgaan en hebben we richting het einde van de avond gezoend. En hij bleef ook echt heel de avond bij me, ook was het gewoon weer harstikke leuk.
Ik snap het niet zo goed en ik weet ook niet wat hij wilt.

Doordat ik in de zomer redelijk gekrenkt was, had ik 'm verwijderd van facebook en ook zijn nr verwijderd. Nu heeft hij opnieuw mijn nummer gevraagd, maar wat moet ik hiermee?
Ik vind hem nog steeds een erg leuke jongen… Maar straks zegt hij weer opnieuw hetzelfde… :hammer:

Ik zou hem vragen wat hij nou precies wil. Hij heeft zelf een tijdje geleden gezegd dat hij geen klik voelt, dus waarom zou hij dan nou in een keer wel een klik voelen?

Ik zou er niet teveel van verwachten en als hij je nu wel leuk vind, dan is dat alleen maar mooi meegenomen toch?

Mmmmm, lastig!
Als ik jou was zou ik denk ik gewoon kijken wat er gebeurd en 't allemaal op je af laten komen, maar tegelijk er niet te veel van verwachten. En stel dat hij heeft besloten om écht voor je te gaan, moet 'ie maar een beetje z’n best voor jou doen hoor! :flushed:

Ik snap dat je dit een dubbele situatie vind. Zoals je het omschrijft, is het ook een beetje vreemd. Eerst heb je 2 dates, gaat het heel goed, vervolgens word het contact minder tot niets en ineens staat ie weer voor je neus.
Misschien kan je gewoon je nummer aan hem geven, je ziet vanzelf wel wat hij er mee wil. Als hij vanaf nu gewoon weer leuk en lief gaat appen en bijvoorbeeld wil afspreken, lijkt het me dat hij er gewoon echt goed over heeft na moeten denken of dat hij pas nu tot een bepaalde conclusie heeft weten te komen. Als hij nou niets van zich laat horen, zou jij genoeg moeten weten (hoe jammer dat ook is). Ik denk dat het zo de beste manier is om erachter te komen.
Wel kan je beter oppassen dat het hem niet alleen om zoenen en/of meer gaat. Want dan is de situatie al meteen veranderd naar gebruik-maken-van.

Verwacht er niet te veel van en laat het vooral van zijn kant komen. Als hij nu wel een klik voelt of verliefd op je is, laat hem dat dan maar bewijzen.

Ik had van een vriend van hem gehoord dat hij ook last heeft van bindingsangst… Dus ik weet niet of het ook daarmee te maken heeft dat hij midden in de zomervakantie zoiets had van ‘nah geen klik’…
Ik heb nu ook mijn nummer gegeven dus ik zal eens afwachten wat er nu gaat gebeuren…

Ik zou om duidelijkheid vragen. Wat hij dus precies wil.

Ja maar ik ben bang dat dat nog wat te vroeg is en dat ik hem daarmee wegjaag…
We hebben tot nu toe alleen nog maar gezoend, dat betekent voor hem misschien helemaal niks.

Wat wil je anders?

Op het moment dat hij zegt dat hij geen klik voelt, had je moeten stoppen. Je kan wel een gesprek met hem beginnen van waarom niet blablabla, maar het was gewoon een smoesje om van je af te komen.
Nu wil hij weer bij je zijn en kennelijk heeft hij ook je nummer verwijderd, anders had hij m nog wel. Ik zou er de moeite niet in steken.

Ik wacht het gewoon af, ga er nu nog niet te veel op in.

Geef gewoon je nummer. Je hoeft niet meteen een relatie te beginnen toch? Je kunt ook daten om te kijken of de klik er wel is.

Ja dat heb ik nu dus ook gedaan.

wow, herkenbaar! het enige verschil is dat ik niet onlangs met hem gezoend heb maar hem wel tegenkwam met uitgaan en het nogal awkward was.

Maar ehm, gewoon afwachten nu lijkt me het beste? Als je graag wilt kun je vragen of hij binnenkort nog ergens heen gaat waar jij ook vaak komt met uitgaan?

Als hij weer raar gaat doen, gewoon vragen waar je staat, voor nu gewoon afwachten en kijken hoe jullie contact is.
Ik snap niet dat hij vindt dat er geen klik is, want uit je verhaal blijkt dat er wel degelijk een klik is.
Mocht hij weer zo raar gaan doen, dumpen en iemand zoeken die je aandacht wel waard is.

Bedankt iedereen :slightly_smiling_face: