Voor de zomervakantie had ik een leuke jongen leren kennen en ook twee keer een date mee gehad… Naar mijn idee was het heel leuk en gezellig en we hadden ook totaal geen last van vervelende stiltes.
Ook hadden we regelmatig contact via whatsapp en dat was ook altijd leuk.
Tijdens de zomervakantie werd het contact steeds minder en negeerde hij me ook gewoon een week of twee… Terwijl ik hem wel een paar keer een berichtje had gestuurd om te vragen hoe zijn vakantie was etc. Kreeg ik opeens na twee weken een lang bericht dat hij er over na had gedacht en dat er geen klik was tussen ons… Ik begreep er niets van!
Nu heb ik hem afgelopen weekend weer gezien tijdens het uitgaan en hebben we richting het einde van de avond gezoend. En hij bleef ook echt heel de avond bij me, ook was het gewoon weer harstikke leuk.
Ik snap het niet zo goed en ik weet ook niet wat hij wilt.
Doordat ik in de zomer redelijk gekrenkt was, had ik 'm verwijderd van facebook en ook zijn nr verwijderd. Nu heeft hij opnieuw mijn nummer gevraagd, maar wat moet ik hiermee?
Ik vind hem nog steeds een erg leuke jongen… Maar straks zegt hij weer opnieuw hetzelfde…