Beetje luxe probleem (geld)

Hay dames!
Ik heb een jongen die ik heeel leuk vind, maar dit is beetje vervelend probleempje en wil weten wat jullie zouden doen.

Elke keer als ik hem met het uitgaan zie dan bied die mij drankjes aan, en hij betaald elk drankje voor mij! Ik vind dit heel lief maar dit hoeft echt niet van mij, hoe kan ik dit oplossen? Hem geld geven of zo of is dat ook zo stom? :stuck_out_tongue:

Liefs

‘ik betaal wel’ tegen hem zeggen.

Wat lief van hem eigenlijk :astonished:.

Nee geen geld geven, dat is raar.
Zeg af en toe gewoon; nee dit is een rondje van mij! etc.

hem eens vragen of hij wat wilt drinken en voor hem betalen

Trakteer hem eens terug :grin: Ga gewoon naar de bar, en bestel daar iets wat hij meestal neemt, en geef dat aan hem :grinning:

Hem gewoon een keertje spontaan een drankje geven!

Jaa maar, hij is zeg maar altijd met zijn vrienden (5 man of zo) als ik hem zie en dan sta ik bij hun, en elke keer haalt iemand bier voor iedereen. Dus dan vraagt die van wat wil je drinken aan mij, en dan vraagt mn crush aan mij wat ik wil drinken en dan die andere vriend weer.
Iedereen haalt voor elkaar zeg maar :stuck_out_tongue: Lekker ingewikkeld verhaal haha.

Dan haal jij toch gewoon ook voor iedereen? Ik zie het probleem niet.

Zoals die reclame van de abn amro, vind hem wel grappig
jongen gaat betalen en meisje maakt via telefoon het geld naar hem over en geeft en kus op zn wang, hij weet dus van niets

kan je natuurlijk later ook thuis doen

Ja wel schattie he dat die dat doet haha. Maarja het hoeft van mij allemaal niet zoals ik al zei. Ik geef hem wel 15 euro zodra ik hem zie voor al die drankjes die hij betaald tijdens uitgaan steeds :slightly_smiling_face:

het is wel lief, maar ik hoop dat die niet zo’n type is die met geld iemand in probeert te pooien, maar dat weet jij zelf het allerbest.

Ook heel lief van jou dat je hem graag wilt terug betalen, maar denk je dat hij dat geld zal aannemen? Je kunt de volgende keer beter meteen zelf trakteren. Dus voordat hij vraagt wat je wil drinken, haal jij het alvast voor jullie beiden. Onderhand weet je vast wel wat hij vaak drink ofniet? :stuck_out_tongue:

Haha nee joh:) Dit is ook alleen maar tijdens uitgaan dat die drankjes voor me betaald enzo.

Ja, leuke reclame is dat haha. Misschien moet je dat 's doen.

Bestel dan gewoon een rondje voor iedereen?

dat was bij mijn vriendje ook in het begin ^^
Dan kocht ik hem spontaan eens een drankje, of ik had mijn geld al vast voor hij zijn portefeuille vond. Of ik zei “ik ga een drankje halen, wat moet jij hebben”? (als jullie bijvoorbeeld uitgaan ofzo)
Ik voelde me er in ieder geval vaak ongemakkelijk bij, ik wilde niet overkomen alsof ik het wou dat hij alles betaalde =D