beetje genant..

hoi,

ik heb nu al een aardige tijd met mn vriendje en we hebben ook al sex. Alleen heeft hij een héél gevoelige eikel waardoor hij snel klaarkomt, eens pijpte ik hem en kwam hij na 2 min. al klaar. :blush: Ik vind dit heel sneu voor hem aangezien dit ook niet echt mannelijk is! Zijn hier tips voor???

mijn vriend had dat ook.
maar dat waren bij hem de zenuwen.
en dat is nu gewoon weg. :slightly_smiling_face:

beter een beetje snel dan helemaal niet ?

tja maar hij komt maar 1 keer klaar en daarna is het ook gebeurd? :frowning_face:

Is het misschien niet zo dat als hij 1 keer is klaargekomen dat hij er de 2de keer wat langer over doet?

dat kan ook, maar als jullie een goeie open relatie hebben kan je hem vragen om het proberen uit te stellen, , jij kan er niks aan veranderen want sex is sex maar hij kan het proberen net iets langer uit te stellen, is voor jullie beide leuker

verwacht jij dat hij in één sexbeurt vaker klaarkomt dan?

dat kan heus hoor :wink: meer als 1 x klaarkomen

dat is het hem nou juist hij kan het niet uitstellen doordat zijn eikel zo gevoelig is :s

Mijn vriend komt nu juist opeens heel snel klaar. :’)
Dus nu wordt 't hem eerst gewoon met de hand laten klaar komen, en daarna pas échte seks.

Dat kun jij ook proberen. : )

dat is een idee inderdaad! maar dan nog is dit echt kut voor hem joh! moet je nagaan, bij elke nieuwe relatie die hij zal krijgen dit probleem weer. :frowning_face:

doen jullie het met een condoom ofniet?

jep…

dat klinkt een beetje alsof jullie toch niet bij elkaar zullen blijven volgens jou…
no offence …

hhm dan zou ik het ook ff niet weten sorry

als jij bovenop gaat duurt het trouwens langer voor hem om klaar te komen dan andersom :stuck_out_tongue:

haha oke dat lijkt mij ook spannend heb ik nog nooit eerder gedaan

maar wat ik er nu uit begrijp, het ligt dus aan de zenuwen? Je kunt er niks anders (permanents) tegen doen zodat het langer duurt voordat hij komt? want hij baalt hier echt van, aangezien er wel wat van jongens verwacht wordt…

misschien durex performa gebruiken?
het zou helpen met het uitstellen van een orgasme…

Je hebt ook een beetje van die verdovende glijmiddels/spul?