Beetje een rare vraag.

Hee meiden!
ik wist niet zeker of dit bij seks en zo of toch bij liefde en boys moest, omdat het er allebei een beetje mee te maken heeft.

Gister was het al best laat en ik zat te appen met mijn crush, opeens zei hij: ik heb een vraag maar het is best raar… dus ik zei: vraag maar hoor.
Na wat twijfelen zei hij oke.
toen vroeg hij of ik wel eens had nouja, gevingerd.
ik vond het best wel raar… omdat het uit het niks kwam, dus ik zei… eh nouja wie niet. :cold_sweat:
toen zei hij… ja als ik met aftrek soms vraag ik me wel eens af of meisjes dat ook doen…

Ik ben maar snel van onderwerp verandert omdat ik het best een beetje awkward vond… moet ik vandaag weer een gesprek beginnen alsof er niks aan de hand is of…?

Zelf zou ik gewoon een gesprek beginnen!
De vraag is misschien ongemakkelijk, maar in principe niet heel raar…
Alleen dat het via whatsapp moet, zou ik niet tof vinden :flushed:. Wel begrijpelijk hoor, want waarschijnlijk was het voor hem dus ook een beetje ongemakkelijk om te vragen. Zeker ook door de voorzichtige manier waarop hij erover begon.
Het is wel heel belangrijk om bij jezelf te blijven he? Als jij geen antwoord wilt geven op dingen, hoeft dat niet. Uiteindelijk is het belangrijk om beiden open te zijn over wat jullie willen en wat niet!
Als je iets in hem ziet en ook in jullie samen, is het prima om gewoon een gesprek te beginnen!

Hoe oud zijn jullie?

14 nu… dus het is ook niet echt iets om irl over te praten :cold_sweat:

Als je mijn andere topics leest snap je er al wat meer van. Ik zit bij hem in de klas,en we praten niet echt irl omdat ik daar te verlegen voor ben…

Ik zou gewoon verder gaan met het normale gesrek. Het is misschien een beetje een vreemde vraag om zo random over de whatssap te gragen maar het is wel normaal dat mensen zich dit afvragen. Zeker als je het net allemaal pas begint te ontdekken. Hou het in je achterhoofd voor het geval als er wel meer van dat soort vreemde gesrpekken komen. Verder zal ik er niet al te zwaar tillen.

Bedankt allemaal!

zijn toch normale dingen in het leven? gewoon antwoorden hahaha. als je hem niet zo goed kent is het indd wel raar maar als je gewoon vrienden bent of een beetje aan het daten, wat is er dan verkeerd aan

hey,

ik zou gewoon het gesprek verder laten gaan

hahahahahaha. Je moet dit echt niet groter maken dan het is meid

Als een jongen die ik in real life nooit spreek zoeits aan mij vraagt zou ik het niet eens antwoorden. Dat vind ik best wel raar.

Beetje een vreemde vraag, maar ik zou je er niet te druk over maken. Die jongen was gewoon nieuwsgierig. Gewoon over iets anders gaan praten.

hihi eerste post :slightly_smiling_face:

ik heb ook weleens zo’n vraag gekregen, gewoon beantwoord en was daarna ook niet awkward :slightly_smiling_face:
ook niet een hele rare vraag; gewoon open over zijn toch? (als je dat zelf wil natuurlijk)

Jaa, nu ik dit lees zie ik dat het helemaal niet zo raar is! Alleen is was het voor mij de eerste keer dat ik zo’n vraag kreeg… dus ik wist niet echt wat ik er mee moest, haha.