Beetje een rare vraag..

Hee meiden!
ik wist niet zeker of dit bij seks en zo of toch bij liefde en boys moest, omdat het er allebei een beetje mee te maken heeft.

Gister was het al best laat en ik zat te appen met mijn crush, opeens zei hij: ik heb een vraag maar het is best raar… dus ik zei: vraag maar hoor.
Na wat twijfelen zei hij oke.
toen vroeg hij of ik wel eens had nouja, gevingerd.
ik vond het best wel raar… omdat het uit het niks kwam, dus ik zei… eh nouja wie niet. :cold_sweat:
toen zei hij… ja als ik met aftrek soms vraag ik me wel eens af of meisjes dat ook doen…

Ik ben maar snel van onderwerp verandert omdat ik het best een beetje awkward vond… moet ik vandaag weer een gesprek beginnen alsof er niks aan de hand is of…?

Gewoon doen, als hij je vriendje zou kunnen worden horen jullie daar ook over te kunnen praten. Het is niet heel raar dat hij zich dat afvroeg, mijn mening dan.

Ja, ik vind hem al heel lang leuk en hij mij ook, alleen ben ik dus in het echt best verlegen en op app niet… ik ben ook pas 14…

zo’n onderwerp is maar zo ongemakkelijk als je het zelf maakt. dus ik zou gewoon weer normaal beginnen praten hoor.

Ik ben gewoon het gesprek begonnen en het is helemaal niet ongemakkelijk! dankjullie wel! x