♥ Beetje confused..

.

Goh, wat raar allemaal zeg…
Ik denk dat het eerst slim is om uit te zoeken of dat die verhalen wel écht waar zijn ipv een vreemde zomaar te geloven, het zijn immers rare verhalen. :l

Misschien kun je er met hem over praten. Eerlijk tegen hem zeggen dat je die verhalen een beetje raar vind en niet goed wat je ermee aan moet enzo.

.

UP

Ik geloof hem niet en ik zou hem mijden. Ik heb 1x een stalker gehad dus ik freak meestal bij zulke jongens.

Je kan toch ergens met hem op een openbare plek afspreken? Misschien kunnen een paar vrienden van je jullie twee in de gaten houden?

Je moet hem gewoon laten weten dat je zijn verhaal moeilijk vindt om te geloven, maar voor de rest is hij toch niet zo erg?

je zegt ook dat je vriendinnen niet weten wie het eigenlijk is omdat ze hem nog nooit hebben gezien, maar jij kent ehm ook niet, ja van gezicht enzo
maar mischien doet ie zich wel als een normaal persoon tegen iedereen voor en is ie echt ziek in zn hoofd ofso …
en zoiets zou ik never nooit geloven !
maar goed dat ben ik
ik zou als ik jou wasniet met ehm afspreken
je kunt maar beter in het begin duidelijk zijn dat je niks met hem hoeft voordat ie nog verliefder word en je gaat stalken ofso ;p
is mischien beetje bot enzo maar als je daardoor niet verkracht word =]

nou nog veel succes ermee , hoop dat je het overleeft.