beetje agressief..

Nou vandaag had een vriendin van mij ruzie met een jongen… allemaal leuk en aardig maar natuurlijk kwam ik daar tussen want die jongen wou bijna mn vriendin slaan… dus even later kwam mijn crush langs en die zag dat ik agressief bezig was… alleen ben ik natuurlijk een beetje heel onzeker :S want straks zag hij dat ik aggresief bezig was en mischien vind hij dat wat minder… ik weet van mezelf dat hij me leuk vind en dat heeft hij ook gezegt… maar nu weet ik het niet :S straks ziet hij dat ik aggressief was en denkt hij ze gedraagt zich als een jongen… maargoed, ik laat natuurlijk niet mijn vriendin door een een of andere sukkel slaan… sowieso vind ik dat een beetje slap…

want volgensmij vallen jongens niet echt op aggresiefe meisjes… maarja het was maar voor 1x haha

Als je hem spreekt gewoon uitleggen, dan snapt ie het vast wel :slightly_smiling_face: !

oke (:

Je kan hem toch gewoon uitleggen dat je normaal niet zo agressief bent maar dat je voor je vriendin op moest komen!
Maar als hij niet om uitleg vraagt… dan zou ik er ook helemaal niets over zeggen!

Je bent toch niet naar hem toe agressief geweest dus maak je niet te druk.
en vraagt hij er wel naar dan heb je wel een hele goed reden waarom je dat deed .

doet me denken aan toen ik een dagje weg was met mij toen vriendje (nu ex) kwam een jongen op ons afgelopen en begon uit het niets tegen mij vriend te keer te gaan. lopen duwen enzo. tot dat ik zelf zo pissig werd en die jongen dus een stomp in zijn maag gaf.(niet netjes maar goed ) was meteen afgelopen …en mijn toenmalige vriend zo trots als een pauw dat ik het voor hem opnam en niet stilletjes bleef.

dus relax.

oke, bedankt! hij is al een uur online en zegt niet eens iets! -,-

begin dan zelf met praten?:slightly_smiling_face:

en zei hij wat terug?