beenwarmers?

aah die zijn leuk!
waar vandaan, als ik vragen mag? ^^

korter, ja

http://www.girlscene.nl/images/library/6b/cf/ea/56/3_675af86ceaf660d0be2bb4b807362f548f7db5a8.jpg

ik vind het niet mooi gecombineert.

Nee ! en als je het echt zou willen moet je ze lager doen en misschien met een andere kleur combineren anders wordt het te veel grijs.
Ik hoop dat je er iets mee kunt !

Ik vind het niet leuk gecombineerd, eerlijk gezegd.
Je kan het in feite met alles conbineren maar niet zoals jij het deed. xD
zoek gewoon op google en je vindt vanalles…!

Eerst de beenwarmers aandoen en daarover laarzen. Ziet er heel mooi uit. Ik zag het een keer bij een meisje op straat. En dan gecombineert met een jurkje, dus niet een broek.

Je hebt ze gewoon te hoog gedaan. Je moet ze iets naar beneden en dan wat euhm hoe zeg je dat, bobbeliger doen.

onder een leuk zwart rokje met een grijs shirtje
en dan nog een paar leuke armbanden ofzo (;

inderdaad wat er al veel wordt gezegd, meer oppoffen… En evt. in de laarzen of bij lage schoenen…

van de H&M in Polen, maar ik heb ze nog nergens anders in Nederland ofzo gezien

Ik heb ze 2 jaar geleden in de H&M in Utrecht gezien, niet dat iemand er iets aan heeft.

Ik had nog helemaal niet echt geantwoord op de topicstarter:
Je moet ze niet zo hoog optrekken, je moet ze eigenlijk helemaal niet aan doen bij zo,n ‘truttige’ outfit.

Ik vind beenwarmers wel leuk, en draag ze zelf ook wel, maar ik zou

• ten 1e de beenwarmers lager doen
  • en er ten 2e andere schoenen onder doen, ik vind deze soort gympjes niet zo geslaagd.
    Zelf draag ik mijn beenwarmers meestal met een jurkje en dan komen ze een stukje boven mijn laarzen uit, dat kun je misschien ook proberen?

hahahah die 2e foto :bowing_man:

ze staan er best leuk bij maar e moet ze niet zo hoog optrekken.

http://stormlog.web-log.nl/photos/uncategorized/beenwarmers.jpg

zoiets, kan ook met allstars ofzo!

hmm, ik weet niet, ik droeg ze vroeger altijd , maar de laatste jaren niet echt meer

zo vet, ik ga mini-beenwarmers kopen [alleen heb ik nog geen idee waar] en dan geef ik ze aan mijn kat :rainbow_flag:

oke dit topic is oud, maarja.
ik heb problemen met mn beenwarmers: ik vind ze heel leuk enzo, maar over een legging of broek zit het niet lekker, en ik heb verschrikkelijk gevoelige voeten en kan dus niet tegen naadjes bij de tenen van sokken ofzo [die draag ik dus altijd binnenstebuiten, mocht je het je afvragen], dus een panty of maillot werkt niet echt ^^’
hoe kan ik dit combineren?

huh wat draag je dan als je geen legging of broek draagt?

haha dan draag ik de beenwarmers uiteindelijk dus niet en wel een legging/broek ;p