beenhaar <_<

Hee allemaal,
ik heb een vraagje voor jullie: ontharen jullie ook je bovenbenen?
Van mn moeder mag ik dat niet, maar het is echt een oerwoud daar!
Ik wordt er gek van, maar ben bang dat het dan extra veel teruggroeit als ik het heb onthaard. En dat het harsen op je bovenbenen superveel pijn doet :frowning_face:

ik haal mijn been haren ook weg en ook bove been 1e x doeet et wel pijn;$
maar later wen je er wel aan en nee er komt geen oerwoud dat zei me moedr ook maar ik luisterde nieet ik heb et gedaan het is gwn hetzelfde als je onderbeen maar doee het wel met een machine en nieet die creme enz anders komt er meer

Ik haal het ook van mn bovenbenen weg hoor … Al doe ik het meestal wel met creme ofzo, want harsen lukt op een of adnere manier niet bij mij … Heb t een aantal keren geprobeerd, maar de helft blifjt gewoon zitten ! Super frustrerend …

Ik zit met net hetzelfde! Ben benieuwd naar nog meer reacties…

Ik epileer m’n onderbenen en m’n knieën, alles daarboven laat ik meestal zitten, heb 't wel eens geprobeerd te epileren maar dat doet ZO VEEL pijn, niet normaal! Als ik een dag in bikini of heel korte broek/rokje loop scheer ik het wel weg omdat het me dan stoort, maar verder niet, t zit toch verborgen…

Ik doe alleen mn knieen + onderbenen.
De haartjes op mn bovenbenen zijn zo licht dat je ze niet eens ziet. Ik zou het trouwens ook niet weghalen daar, het komt alleen maar donkerder terug en dan blijf je aan de gang!

Ik haal alles weg. Alleen het haar op mijn bovenbeen zie je niet, het is blond XD en op mn onderbeen krijg ik zwarte haartjes. Ik pak gewoon wat zeep, smeer m’n benen goed in en huppa scheermesje erover heen. Nee het is niet pijnlijk, althans niet bij mij.

Alleen als ik in bikini moet;p

Ja alleen de voorkant zeg maar, mijn onderbenen helemaal. Maar je ziet het eigenlijk niet zo goed maar het voelt zachter aan xD

ik haal het gewoon weg.
ik wil niet dat de ene helft kaal is en de andere oerwoud.
dan maar wat meer scheer werk.

Ik scheer het gewoon ;]

Wanneer ik mijn benen scheer, haal ik alles weg. Het ziet er namelijk niet uit als ik alles scheer, behalve mijn bovenbenen. Bij mij is het wel veel werk want ik heb best stevige bovenbenen. Gelukkig hoef ik het niet dagelijks te doen, alleen wanneer ik binnen gym heb.

Scheren. Op de een of andere manier komen bij mij de haren op mijn bovenbeen helemaal niet dikker of donkerder terug naar mijn idee, dus no problem for me.

als ik kort broekje aan doen / bikini ^^

bij mij ook niet, haha vet raar eigenlijk :stuck_out_tongue: op m’n onderbenen is dat namelijk wel :’]

Bovenbenen hars ik in de zomer.

ik hars alles ik heb zo’n schijthekel aan scheren…

In de zomer eventjes scheren (A) maar ik heb ook vet donkere haren daar, dus het is ook wel nodig :stuck_out_tongue:
Vreemd genoeg krijg ik daar geen echt stoppels terug? en op mijn onderbenen wel.