Beenhaar

Hee meiden!

Ik heb even een vraagje…
Ik heb best veel haargroei op m’n armen en benen en ik wil HEEL graag in de zomer m’n benen harsen. Of tenminste, dat m’n haargroei langer wegblijft want ik scheer me een slag in de rondte.

Iemand tips? :wink:

xxx

epilator kopen?

Scheren moet je niet doen (met een scheerapparaat dan) , want als je scheert, keren je haren juist naar binnen in je benen en dan moet je denk ik een operatie overwegen toch? Bij mijn moeders vriendin is het precies hetzelfde gebeurd, en ze moest een operatie vanwege haar haartjes die naar binnen waren gegaan, omdat een scheerapparaat niet je haren eruit trekt maar het gewoon korter maakt en voel je zeg maar stoppeltjes aan je benen. Ik vind het wel een beetje raar van die operatie, maar ik zou gewoon waxen, dat trekt je haren ook eruit en het voelt zacht aan. (=

Wat een reacties. Bedoel je tips om zelf te waxen of ervaringen met het laten waxen door andere ?

Ik heb het met zo’n touwtje gedaan waar je je wenkbrauwen of snor mee epileert, en dan van die hete groene spul (weet niet hoe het heet). Ik heb ook veel haren op mijn armen en benen en ik schaamde me ervoor, omdat ik zelfs meer had dan die harige jongens uit mijn klas. En het doet minder pijn dan alleen die groene spul, met een touw doet het minder pijn maar het duurt helaas wel langer. Je haartjes komen binnen 6 weken of zelfs 2 maanden, bij sommige zelfs 3 maanden! Bij iedereen is het verschillend.

Succes.

Armen niet scheren, dat heeft weinig nut.

Ik snap dat je het weg wilt, ik zelf ook.
Ik scheer het gewoon, geen problemen mee.
Ik heb verder niet veel tips, hopelijk hebben de anderen ze nog (:

Wat wil je nu weten?
al reageert ze niet meer?!

Omdat haar haartjes naar binnen waren gegaan zeg maar, moeilijk om uit te leggen. Maar het kwam door het scheren met een scheerapparaat omdat die je haren niet eruit trekt. Ik vind het ook een beetje raar maarja. =p.