Been oefeningen.

Hee! Ik heb een vraagje.
Ik ben sinds kort bezig met gezond eten etc.
(2 weken om precies te zijn)
En nu zie ik toch wel een beetje resultaat.
Maar mijn probleem is, ik heb gewoon slanke lange benen, en ben er best tevreden mee. Maar bij mijn bonvenbeen, niet mijn hele bovenbeen, maar ongeveer bij, als je een short aanhebt, dat boven been stuk waar het broekje over heen zit, heb ik wat dikkere benen (niet gigantisch dik, maar toch) En als ik dat met mijn handen gewoon even wegdoe, klinkt heel raar maar oke, dan heb ik gewoon slanke benen. Dus mijn vraag is: Hoe krijg ik dat vet daar weg? Ik ga zoiezo morgen beginnen met fitnessen, bepaalde oefeningen die ik daarvoor kan doen? Of gewone oefeningen die ik thuis kan doen? Sorry als het een beetje ingewikkeld verhaal is, maar toch bedankt alvast!
xxx

ik denk dat het gewoon meer aan je bouw ligt, want als je oefeningen gaat doen krijg je daar meestal juist spieren en worden ze soms nog iets breder.

treu, je moet geen spieren kweken, alleen maar je dijen strakker krijgen
een goeie site is: http://www.margriet.nl/me…/streepjeslank_popup.html

Misschien snappen jullie het verkeerd, maar ik ben er dus vergeten bij te zetten, het gaat om mijn binnenbenen. En dat is gewoon echt vet, ligt niet aan mijn bouw ofzo! (: Maar die site is idd handig, bedankt! xxx