Been in gips, hoe me kleden?

Hoi meiden,
Vandaag heeft de dokter mijn been in het gips gelegd. Mijn gips komt tot 10 cm onder mijn knie. En hij is redeijk dik (2à3cm), ik kan daardoor mijn broeken/jeanses (skinny of rechte pijpen) niet aandoen. Ik heb maar 2 jurken die ik dan aan ga doen maar ik kan geen 2-3 weken lang die jurkjes aandoen. En shortjes, bermudas en rokjes heb ik niet (omdat dat mij niet past).
Wat kan ik aandoen als mijn been in het gips is?
Wat hebben jullie aangedaan toen jullie been in het gips lag?
Tips& adviezen zijn welkom :slightly_smiling_face:

xx

Ik had vaak een trainingsbroek aan, en vooral rokjes omdat het zomer was.
Maar zou gewoon iets wat comfortabel zit aandoen.

Trainingsbroek zit toch ook lekker?
En heel lelijk is het niet!

Ja weet ik, maar enig trainingsbroek die ik heb heeft gaatjes bij de onderbuik xD Misschien moet ik maar met ouders enkele winkeltjes gaan bezoeken

Een nieuwe trainingsbroek kopen?

even gaan shoppen met je ouders? :stuck_out_tongue:

K zou idd gewoon een trainingsbroek aandoen. Niemand die je daar op aankijkt, je hoeft niet altijd stijlvol te zijn (ik denk dat ze vooral gipsbeen zien en daarna pas kleding ; )) en dat been lijkt me al oncomfortabel genoeg :stuck_out_tongue:

ik kom net een paar uur geleden uit het gips, en heb in 2 maanden tijd er twee keer ingezeten en het is inderdaad niet makkelijk! Ik moet als het goed is weer in het gips over een tijdje maarja even om je vraag te beantwoorden,
ik kan je de treggings van de h&m aanbevelen, dat zijn spijkerbroeken maar dan in vorm van een legging. En verder kan je broeken zoeken met wat dunnere stof en trainingsbroeken!

Trainingsbroek, dan zie je dat gips ook niet. Want ik zou met dit
weer nou niet echt in een rokje gaan lopen xD

Ik zou gewoon rokjes/jurkjes dragen en dan een goedkope panty waarbij je één been eraf knipt of een xl panty die je erover heen aan kan doen.

trainingsbroek zou ik doen.
Je kunt langs een bristol ofzo gaan daar hebben ze wel goedkope (maar wel goede)

Danku voor iedereen die hierop geantwoord heeft. Hier heb ik echt iets aan =D

Dacht ik ook aan, gewoon een panty kopen en dan af knippen ja.
(Of maillot voor de wat koudere dagen) En je zou ook een beenwarmer over je gips heen kunnen doen, dan staat het wat leuker.

gewoon een trainingsbroek maar dan wel met een leuk shirt en een ketting bijvoorbeeld, dan staat het ook nog leuk. :grinning:

eeehm, ik zou gewoon leggings met rokjes aandoen. dan moet je wel rokjes gaan kopen maarja.

dat zou ik echt niet doen, straks zie je het gips niet meer echt en lijkt het alsof je een misvormd been hebt ofzo xd

een legging kopen misschien? En dan met langere shirtjes erover

een mooie trainingsbroek kopen en gewoon leuke jurkjes want broeken gaat je echt niet lukken. een gebroken been is een mooi excuus voor een trainingsbroek, haha.

Baggy jeans? Als dat uberhaupt wel past en als je daar van houdt natuurlijk…
En anders zou ik idd toch maar een paar goedkope trainingsbroeken aan gaan schaffen (-;