Beeldscherm wordt al zwart na 5 minuten

hoihoi,
als ik een film kijk op mijn laptop gaat het scherm om de 5 minuten op zwart. dan moet ik weer met mijn muis heen en weer en dan is hij wel weer normaal maar ik wil dit eigenlijk helemaal uitschakelen. heeft iemand enig idee hoe dit moet?

je bureaublad rechtermuisknop en dan eigenschappen geloof ik

kun je gewoon bij instellingen of eigenschappen instellen hoor

Een andere speler gebruiken helpt ook, persoonlijk vind ik VLC erg fijn.

Oh, dan moet je even bij configuratiescherm endan klikken op vormgeving en persoonlijke instellingen. Tenminste dat is op mijn Windows 7 ik weet niet welke jij hebt en of alle Windows gewoon hetzelfde zijn…

ik heb al met rechtermuisknop op mijn bureaublad geklikt enzo en ik kan het allemaal niet vinden! ik heb btw vista. en ik kijk het op internet Miiamore, ik heb namelijk ook VLC en als ik echt een dvd’tje in mijn laptop stop dan gaat het scherm nooit op zwart.

help please? (:

schermbeveiling bij eigenschappen? Heb net even voor je opgezocht, en ik kan gewoon instellen na hoeveel minuten hij zwart wordt.

Rechtermuisknop op je bureaublad.
aan persoonlijke voorkeur aanpassen
schermbeveiliging
op dat pijltje naar boven klikken zodat je veel minuten krijgt. (staat bij jou da nwaarschijnlijk op 5)

ik heb ook windows vista.

oke ik heb hem op 60 gezet, moet genoeg zijn. dankjewel!

oke, dit is raar. ik heb hem op 60 gezet en hij wordt toch weer zwart na 5 minuten!

Je moet je pc even opnieuw opstarten. Vaak werkt het dan wel

oke, ik heb em opnieuw opgestart. nu hopen dat het werkt :grinning:

werkt nog niet! wordt er echt wanhopig van =/

heb je nadat je hem op 60 hebt gezet op toepassen geklikt?
anders moet je dat eens proberen xd

Als het goed is heb je toch een batterijtje rechtsonder in je beeldscherm staan?
Wat zie je als je daar met je muis op gaat staan ?
Ik denk dat jij hem op energiebesparen hebt staan.
Als dat zo is doet je computer er dus alles aan om zoveel mogelijk energie te besparen.
Ik denk dus dat je probleem verholpen is als je hem op gebalanceerd of hoge prestaties zet.
Dat zijn de opties bij mij, het kan best zijn dat dat bij jou anders is.
Als dat niet werkt zou je in het energieschema moeten kijken en dat aanpassen.

werkt het ?