beeldscherm sony ericsson s500i.

hee meiden,
ik heb ongeveer 3 maanden geleden een nieuwe telefoon gehad een sony ericsson s500i. Ik was er helemaal verliefd op maar sinds een week of 3 heb ik allemaal strepen in m’n beeldscherm en is het beeld heel vaag geworden. 2 vriendinnen hebben het zelfde gehad dus vroeg ik me af of iemand van jullie hier ook last van heeft & of je er wat aan kan doen
x

Nee, alleen een ‘stipje’ wat lichter is dan de rest.
Wat gek zeg…
EDIT; ik wou nog ff zeggen dat je dit topic een goeie titel hebt gegeven; beter dan weer ‘help!’

haha dankje =p.
UP

een vriendin van mij had dat ook en die is er mee naar de winkel terug geweest en volgens mij heeft ze een andere gekregen

heb die telefoon nu een half jaar, en qua beeldscherm eigenlijk nergens last van

Ik zou even teruggaan naar de winkel

ik heb hem via internet besteld maar ik zal wel aan mama vragen of ze hem terug wil sturen …

fuck sony ericsson.

vriendin van mij heeft die nog geen jaar en hij is al helemaal kapot, in het beeldscherm zitten allemaal scheuren en die is nu gewoon helemaal donker met wat vlekken erin en alle toetsen zijn gebroken. nu heeft ze zo’n hele oude nokia.;p

Deze telefoon is echt zwaaaaaaaaaaaaaaar k*t.
ik heb hem ongeveer een jaar gehad, was er ook hélemaal verliefd op! Had van tevoren op internet gelezen over de gebroken toetsjes, maar heb toch besloten om hem te bestellen. Niet lang daarna braken de toetsjes, opgestuurd. Dit 3 keer!!
Toen haalde ik hem een keer uit mn broekzak, brak er iets af aan de bovenkant van de telefoon… natuurlijk geen vergoeding (valschade zeggen ze dan :wink:) dus vastgelijmd met secondelijm… Later brak er een ander deel van de bovenkant af, maar toen was ik t zo beu dat ik nu een nieuwe telefoon heb besteld.
Echt dikke afrader… ondanks zijn mooie geluid en mooie kleuren enzo, zou ik hem niet kopen…