Bedrogen

DELETED

Waarom wil je het in godsnaam met haar goed maken? Het klinkt vooral alsof ze je gebruikt. Denk je echt dat al die andere 7 meisjes geen geld hadden om starbucks te kopen bijvoorbeeld? Ik vind het echt klinken alsof zij een hele slechte vriendin is en ik zou het niet proberen om het goed met haar te maken

Zij klinkt als een hele slechte vriendin en jij zit jezelf nu zwart te maken maar dat is echt nergens voor nodig

Wat jij heb gedaan is niet super goed. Zoals die pasjes etc kwijtraken.

Dat je tegen de medewerker had gezegd dat dat meisje steel is gewoon goed. Want, stelen hoor niet. Dan nog die starbucks drankjes allemaal zogenaamd hun portemonnee “vergeten”. Als ze dan nog met je ex in bed ligt wordt het al helemaal mooi. Laat haar gewoon ze is je tijd en tranen niet waard.

Jij maakt wel erg veel topics aan de laatste tijd zeg.

Maar je bent pas 13? Hoe oud is je ex en dat meisje dan?

Sorry, maar ik vind dit verhaal echt heel erg ongeloofwaardig

Inderdaad. Ik geloof er niks van.

Dit doet me echt aan een Carry Slee verhaal denken, ofzo. :’)

What the fuck? Ik vertel gewoon de waarheid,als je het niet gelooft reageer dan gewoon niet godverdomme.

Je hoeft niet gelijk zo te gaan vloeken :’)

Wie zegt dat ze liegt? Er zjjn tog genoeg meisjes die op hun 12e al vriendjes hebbe?

Inderdaad.

Je hebt voor dit topic nog meerdere topics aangemaakt, logisch dat mensen gaan twijfelen + het verhaal klinkt zo ongeloofwaardig maar goed.

Als het toch waar is is mijn advies het hierbij te laten. Je ex hoeft zich niet te verantwoorden en je “vriendin” ook niet aangezien de vriendschap al over was. Het is niet netjes wat ze deed maar je kunt er toch niks meer aan veranderen.

:")

Haha wauw je hoeft niet meteen zo boos te doen, hoor. Dat je als 13 jarig kind random het huis van je buurmeisje binnengaat en haar daar ‘heftig en naakt ziet zoenen met je ex’ gaat er bij mij gewoon niet in. :’)

Verder:

That escalated quickly. :’)

Je ex is een klootzak en je “beste vriendin” ook. Zoek betere vrienden, aan deze mensen heb je helemaal niks.

Beter maak je niet zoveel onzintopics aan gvD!!!111