bedrogen en gelogen..

ik heb jullie hulp nodig…
toen ik nog met mn (ex) vriend bezig was heeft hij het met een ander meisje gedaan…
we gingen al bijna met elkaar en het was best serieus
toen een vriendin van me hier over vertelde schrok ik me dus heel erg en vroeg het aan hem na
hij zei dat dit voor mij was gebeurt maar ik was toch een beetje boos dat hij er niks over had gezegt. toen het weer goed was vroeg hij het aan me en was hij dus mijn vriend
maar die vriendin zei dat ze over een paar dagen zou weten waneer het nu zou zijn gebeurt.
dit vertelde ik hem en toen gaf hij snel toe dat het wel tegelijk was dat hij met mij bezig was…
ik ben al een paar dagen heel boos en heb het ook uitgemaakt.
maar ik zie ook hoe slecht hij eraan is en dat het hem echt spijt.
maar het probleem is dat ik niet weet of ik hem het kan vergeven ook zijn mijn vriendinnen boos dat ik nog met hem praat en niet gewoon ermee stop en iemand nieuws zoek.
maar dit kan ik gewoon niet omdat ik heel veel van hem hou.
toch heeft hij al vaker dingen fout gedaan maar die minder erg waren
nu weet ik dus niet of ik verder met hem moet gaan ookal worden mijn vriendinnen dan een beetje boos of dat ik er echt een punt achter moet zetten
wat vinden jullie?

zet er echt een punt achter. Wat hij heeft gedaan is gewoon erg daar valt niets aan goed te maken.

Maak het uit, wat hij heeft gedaan is inderdaad niet goed te maken.

Beetje lastig om te lezen dit maar jullie gingen al ‘bijna’ met elkaar en het was al ‘best’ serieus maar je houd heel veel van 'm. Juistttt.

Zoek een ander alsjeblieft, als zo’n relatie nu al zo begint.

Ben ik de enige die ergens wel begrijpt wat hij heeft gedaan? Oké, hij heeft een fout gemaakt en het vertrouwen is weg, maar jullie hadden nog geen relatie en hij heeft er erg veel spijt van. Als jij het hem kan vergeven, zou ik het niet raar vinden dat je hem nog een kans geeft.

Je had toch nog niets? Dan kan hij dat gewoon doen

dankjullie wel!

Als jullie best serieus waren, en hij liegt ook nog eens over wanneer het gebeurd is, vind ik het logisch dat je hem niet meer vertrouwt. Ik zou er als ik jou was goed over nadenken of je hem wel weer kunt gaan vertrouwen. Zo nee, begin er dan niet aan.