Hee meiden,
Ik ben eigenlijk al anderhalve dag een beetje overstuur. Ik zal even situatie kort schetsen.
Vriend en ik zijn jaar samen, wonen in mijn mening vrij ver van elkaar (2u met trein) en er is een leeftijdsverschil van 6 jaar (18 en 24)…
Nu is er gister iets gebeurd waar ik niet goed mee om kan gaan. Ik was vrij irritant bezig aangezien zijn ex op zijn Facebook-wall iets had gezet van: “Mopje, staat morgen nog vast?” of iets in die aard. Ik begon er een beetje over te zeuren aangezien die afstand mijn jaloezie niet bepaald beter maakt en ik een voorgevoel had bij dat meisje.
Uiteindelijk zei hij dat ik hem gewoon moest vertrouwen, maar ik doorzeuren en ineens gaf hij mij z’n wachtwoord met de mededeling: kijk zelf maar. In het begin wou ik niet eens kijken, maarja, er is altijd die nieuwsgierigheid.
Dus ik ging naar dat gesprek met die ex, en op de dag dat we een jaar samenwaren zei hij ineens tegen haar: Ik was denk ik gister ook niet zo ver gegaan als de relatie goed zat,ik vind het gewoon eng dat ik mezelf gister gewoon niet in wilde houden. En eigenlijk nog zo’n dingen. Ik schrok hier echt van en heb hem er ook mee geconfronteerd, maar hij zegt: “ze wou me kussen en ik duwde haar weg op het laatste moment omdat ik het uiteindelijk toch niet wou”.
Ik weet echt niet wat ik nu moet denken, wat zouden jullie in een soortgelijke situatie doen?
Ik weet dat het mijn situatie is en ik het zelf moet oplossen, maar ik ben eigenlijk best wel radeloos…
Liefs