Bedrijfsuitje, doen of niet doen?

He girls!
Binnenkort vindt het jaarlijkse bedrijfsuitje van mijn werk weer plaats. Ik werk daar nog niet zo heel erg lang, dus twijfel een beetje of ik moet gaan. Ik ken nu wel wat mensen daar en heb ook iemand om er mee naar toe te gaan, maar toch… De mensen die mee gaan zijn toch ouder dan ik en hebben echt een hechte band, ben bang dat ik dichtklap! Want dat vriendinnetje van mij is zo erg spontaan en kent iedereen al langer etc.
Wat zeggen jullie, doen of niet doen?
En zo ja, tips?
X

Doen, want dan krijg je misschien zelf ook zo’n band met die mensen.

Gewoon gaan, dan kun je mensen leren kennen :slightly_smiling_face:

Ga gewoon mee, misschien ook weer kans om ze juist beter leren te kennen

Waar gaan jullie heen dan?

Inderdaad, wat voor uitje is het?

Is het toevallig het bedrijfsfeest van AS Watson? :stuck_out_tongue: (Kruidvat, trekpleister, ici paris)

Zeker doen! Ik ben ook meegegaan toen ik nog niet veel mensen kende en dat valt echt in goede aarde hoor! Laat je ook zien dat je ze wel wil leren kennen (=

Haha nee is niet van AS Watson, maar we gaan bowlen geloof ik. Weet het niet zeker, iig zoiets dergelijks.

Zal vast wel leuk worden :grinning:

Juist gaan dan leer je juist iedereen kennen enzo! Ze houden er vat rekening mee dat je nieuw bent.
Ik had ook een bbq met al mijn collegas terwijl ik niemand kende, maar iedereen wilt je leren kennen etc.

Met bowlen blijf je wel een beetje bezig, dus de kans is klein dat je daar in je uppie gaat zitten en dat niemand naar je toe komt :’). Als ik jou was zou ik me niet zoveel zorgen maken, meestal gaan deze dingen vanzelf wel. En zo leer je ook nog wat mensen kennen :slightly_smiling_face:

Ik zou gaan! Dit is juist een goede manier om iedereen beter te leren kennen.

Ik zou meegaan! Juist omdat het zo’n hechte groep is. Je werkt er, jij bent ook een collega. Misschien vinden ze je wel heel aardig. Je kunt altijd nog weggaan als je het niet leuk vindt. Dit is juist een mooie gelegenheid om iedereen te een beetje te leren kennen. Je laat daarbij ook zien dat je er bent! Laat jezelf zien, anders blijft het zoals het nu is. En ik weet niet of je daar gelukkiger van wordt.