Een vriendin van me heeft een vriend.
Ik heb ook een vriend dus doen we vaak dingen met zen vieren. De vriend van mijn vriendin woont 6 huizen van me dus gaf hij me eens na dat we afgesproken hadden terug naar huis.
Ik vroeg of hij nog iets wilde drinken bij mij thuis (mijn ouders waren niet thuis) en daar begon hij me te versieren. Hij wilde e zelf zoenen. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik al iemand heb en hij ook (ik was in het verleden wel al eens verliefd op hem geweest) hij vroeg me of ik dan niets voor me voelde en ik zei weer dat we allebei bezet waren.
Hij ging naar huis maar hij bleef me maar appen. Ik sprak met hem alleen af om het hem nogmaals uit te leggen. Maar ik ben snel dronken en dat wist hij dus voerde hij me zat. Toen hebben we gezoend en gezoend en gezoend. Toen ging hij naar huis maar sinds dien bleef hij maar appen dat hij het over doet. Dat hij op me wacht en het uitmaak met mijn vriend. Het probleem is dat ik stapel ben op mijn huidige vriend maar ook op hem. Wat moet ik doen en wat doe ik met die vriendin. Ik ben echt ten einde raad help me pl
Ik weet niet of je schermnaam ook je echte naam is, maar die is zichtbaar voor iedereen dus misschien wil je die veranderen omdat je anders wel erg makkelijk te vinden/herkennen bent.
Niet mijn echte naam maar sorry niet stom bedoeld maar dit heeft toch niets te maken met mijn probleem ofwel??
Trouwens je kan dit toch niet veranderen
En voor het geval je het wilt weten Celestine Cool is de naam van een wetenschapster en ik ben daar erg geïnteresseerd in haha
Is die vriendin een goede vriendin? Zo ja, je afzetten van de gevoelens die je hebt voor haar vriend. Anders raak je dadelijk nog je vriendin kwijt en je huidige vriend… ga maar eens na wat je wilt.
Misschien heb je gelijk. Morgen is mijn huidige vriend zijn verjaardag en ik wil graag iets bijzonders doen. Ik wil zeker weten dat ik hem leuker vind dan die andere jongen. Vandaar ook mijn andere topic over ideeën. Je mag als je ideeën hebt ook hier op zetten hoor als ke dat makkelijker vind of de andere niet vindt ofzo ik hoop dat alles goed komt bedankt
Ik kende die wetenschapper niet haha. Meestal zeggen we dit sowieso even vanwege herkenbaarheid enzo. Heeft inderdaad niks met je probleem te maken, nee haha.
En ik denk dat je heel goed moet bekijken wat dit je waard is. Je hebt al verkering en die andere jongen is ook al bezet. Dat is natuurlijk niet handig.
Even tussendoor, maar Hoe bedoel je dat hij je dronken voerde? Hoe is dat gegaan? Want als jij weet dat het alcohol is en je neemt het aan dan is het toch je eigen schuld?
Ik vind overigens sowieso dat je dit eerlijk moet opbiechten naar je vriend.
Drink dan niet :’) als je weet dat je er niet tegen kan.
Je moet eerlijk zijn tegen je vriend en zeggen dat je vreemd bent gegaan. Ik vind het ook heel erg lullig tegenover je vriendin. Dit gaat sowieso uitkomen dus ik zou het haar ook meteen vertellen.
Ik heb alles opgebiecht en ze vergeven me ook men vriendin en mijn vriend. Maar nu is mijn probleem nog niet opgelost want ik ben verliefd op bijde jongens die vriendin heeft het uitgemaakt met hem omdat hij het niet zei en zich er niets van aan trok maar nu zegt hij dat er hem niets meer in de weg staat en voor me zal vechten mijn huidige vriend wil me ook. En ik hou van hun bijde wat nu en trouwens ik dacht dat het cola was ik had nog nooit bier gedronken en het zat niet in het flesje en zonder schuim achteraf gezien was dit wel redelijk dom van me ik kon het ook niet goed zien want het was donker
Dat proef je toch?!
Maar waarom zou je met iemand samen willen zijn die je dronken voert terwijl hij weet dat je niet goed tegen drank kan. Een goede jongen let er op dat je niet teveel binnen krijgt en maakt geen gebruik van je
Eerlijk zeggen tegen je vriend en tegen je vriendin.
Helemaal mee eens!
Het is je eigen verantwoordelijkheid als je dronken wordt, maar dat hij daar extra probeert te zorgen en er misbruik van wil maken is echt niet oké. Dat hij telkens zo doorging terwijl je van te voren duidelijk had gemaakt dat je dat niet wilde omdat je al een vriend hebt ook niet.
En als je beweert supermakkelijk dronken te worden en het verschil tussen cola en bier niet te kunnen proeven zou ik het voortaan maar bij water houden. (tenzij je het verschil tussen water en wodka ook niet kan merken?)
Inderdaad. Hij is vreemd gegaan bij je vriendin, hij heeft je dronken gevoerd en is ook nog eens door gegaan terwijl jij zei dat je het niet wilde. Sorry, maar zal je die jongen dan vertrouwen als je iets met hem zou hebben? Kans dat hij vreemd gaat is dan zeer aanwezig, bovendien is hij zeker niet goed bezig geweest hoe hij zich tegenover jou gedraagt.
Prachtig dat jij de schuld bij hem legt terwijl jij zelf verantwoordelijk bent voor wat je drinkt. Laf excuus.
Maak het uit met je vriend, simpel weg omdat je met iemand anders al hebt gezoend. En tot slot moet jij je afvragen of jij zo’n iemand wilt die jouw vriendin bedriegt.
Misschien passen ze wel bij elkaar omdat ze allebei hun vriend/vriendin bedriegen
Oké ik heb toch wel even een brandende vraag als ik dit allemaal lees. Als je afspreekt om het ‘‘nogmaals uit te leggen’’ aan die jongen (wat mij een serieus gesprek lijkt), waarom ga je er überhaupt een gezellig drink-afspraakje van maken? En bier met cola verwarren vind ik ook een beetje vreemd, ook wat iemand anders hier al zei, de smaken zijn een wereld van verschil volgensmij. En er dan ook nog dronken van worden… maargoed. De oplossing is naar mijn idee dat je het gewoon afkapt met die ex-vriend van je vriendin, verder gaat met je vriend en dit achter je laat. Je hebt alles inmiddels opgebiecht, en op (naar mijn mening) wonderlijke wijze ben je er nog wel goed afgekomen doordat je vriendin en je vriend je allebei vergeven hebben. Neem deze vergiffenissen eens voor lief!
En als je zo erg twijfelt tussen je eigen vriend en die jongen omdat je ‘beide van ze houdt’, zou ik toch eventjes twee keer nadenken, wat andere meiden hier al zeiden:
- Hij is de ex-vriend van je vriendin (rare situatie misschien als jij dan nu met hem verder zou gaan), vriendschappen gaan voor relaties (ookal zijn relaties ook belangrijk)
- Hij bedroog je vriendin met jou, grote kans dus dat hij jou ook bedriegt als hij weer een leuker iemand tegenkomt
- Hij manipuleert (hij heeft jou zover gekregen om je vriendin te bedriegen met hem)
- Hij voert je dronken om zijn zin te krijgen
Conclusie: hij is dus gewoon niet betrouwbaar en hier kun je niet (een relatie) op bouwen.
Hopelijk heb je hier wat aan xo